کد خبر: ۶۹۴۰۲۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۰
تعداد بازدید: ۵۳۸
محمد علیزاده، خواننده پُر کار موسیقی پاپ ایران، آذرماه در تهران شش بار روی صحنه می‌رود و عدد اجرا‌های امسال خود را به عدد 28 خواهد رساند و بدین ترتیب رکورد برگزاری کنسرت در تهران را خواهد شکست.
رکورد برگزاری کنسرت در تهران را خواهد شکستبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز ، محمد علیزاده، خواننده پُر کار موسیقی پاپ ایران، آذرماه در تهران شش بار روی صحنه می‌رود و عدد اجرا‌های امسال خود را به عدد 28 خواهد رساند و بدین ترتیب رکورد برگزاری کنسرت در تهران را خواهد شکست.

استقبال هواداران و علاقمندان به موسیقی پاپ، باعث شد کنسرت پاییزی محمد علیزاده در پایتخت تمدید شود. بر اساس برنامه جدید، این کنسرت در شش سانس مختلف در ساعت 18:30 و 21:30 در روزهای 19 و 20 و 21 آذر ماه روی صحنه می‌رود.

آخرین سانس این کنسرت پاییزی، بیست و هشتمین اجرای روی صحنه امسال محمد علیزاده به شمار می‌رود و او به رکورد دیگری در اجراهای خود در تهران نزدیک می‌شود. این خواننده سال گذشته در 27 سانس مختلف، برای علاقمندان به موسیقی برنامه اجرا کرده بود که رکوردار برگزاری کنسرت در پایتخت محسوب می‌شود.

علی‌رضا شهبازی ـ نوازنده گیتار الکتریک، امیرحسین اویسی ـ رهبر ارکستر و نوازنده پیانو و کیبورد، اشکان موسوی ـ نوازنده و سولیست ویولن، بهمن میرزازاده ـ نوازنده بوزوکی و گیتار، محمد شعبانی ـ نوازنده پرکاشن، اشکان صدیق‌آذر ـ نوازنده لانچ پد، علی‌اصغر پورنگهبان ـ نوازنده گیتار باس، ایمان ذاکری ـ نوازنده درامز و سعید عباسی ـ نوازنده کیبورد، در این کنسرت‌ها هنرنمایی می‌کنند و محمد علیزاده را با سازهای خود همراهی خواهند کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: