کد خبر: ۶۹۳۹۳۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۶
تعداد بازدید: ۱۶۳
سرمربی تیم فوتبال پیکان می‌گوید سعی می‌کند مشکل گل نزدن تیمش را برطرف کند.
به گزارش خبرداغ به نقل از جلالی: برای بردن پرسپولیس همه کار کردیمایسنا، مجید جلالی پس از تساوی تیمش برابر پرسپولیس اظهار کرد: فکر می‌کنم برای اینکه ببریم هر کاری انجام دادیم. توانستیم حریف بزرگمان را کنترل کنیم و راه‌های نفوذشان را ببندیم. تلاش کردیم در ادامه موقعیت ایجاد کنیم و به دروازه حریف نزدیک شویم. فکر می‌کنم در زدن ضربات آخر دقت لازم را نداشتیم. روی هم رفته از بازی‌ای که بازیکنانم ارائه کردند خوشحال هستم و خوشحالم که اگر مورد قضاوت قرار بگیریم، سربلند می‌شویم.

او درباره مشکل گل نزدن تیمش نیز گفت: مشکلات فوتبال این گونه نیست که بتوان زود آن‌ها را حل کرد اما سعی می‌کنیم که مثل گل نخوردن و کنترل حریف بتوانیم این مشکل را برطرف کنیم. امروز بازیکنان ما در زدن ضربات آخر وسواس داشتند و دیر ضربه می‌زدند. البته تعطیلات لیگ به ما کمک کرده و مطمئنا ادامه بهتر خواهیم شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: