کد خبر: ۶۹۳۹۱۲
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۵
تعداد بازدید: ۱۸۵
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌ شرقی گفت: سقوط خودروی پیکان به دره، در مسیر روستایی امند به سمت روستای سرکش خاروانا، دو کشته و سه مصدوم بر جای گذاشت.
سقوط خودروی حامل کارگران معدن/ 5 کشته و مصدومبه گزارش خبرداغ ، روزبه رجائی غفوری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ساعت 11 امروز پنج‌شنبه طی تماس مردمی با مرکز اورژانس تبریز مبنی بر واژگونی و سقوط یک خودرو به دره در راه روستایی صعب العبور، بلافاصله  سه دستگاه آمبولانس و تیم نجات هلال احمر به همراه بالگرد اورژانس تبریز عازم محل شدند.

وی گفت: با توجه به عدم پوشش تلفن همراه در این نقطه و عدم ارتباط مداوم با محل حادثه حدود 15 دقیقه بالگرد از طریق هوایی محل سانحه را رصد کرد.

رجائی غفوری افزود: در این ماموریت نفس گیر که سه ساعت به طول انجامید، با ذکاوت تیم اورژانس هوایی و شخص خلبان یک مصدوم بدحال از محل سانحه به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز انتقال یافت و دو مصدوم با آمبولانس‌های اورژانس به بیمارستان امام رضا (ع) انتقال یافتند.

رجائی غفوری افزود: دو مصدوم حادثه نیز به دلیل شدت جراحات وارده در دم جان باخته بودند.

خودروی سانحه دیده پیکان حامل پنج نفر از کارگران معدن بودند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: