کد خبر: ۶۹۳۸۷۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵
تعداد بازدید: ۳۸۵
مطهری: برنامه های زیادی برای مقابله با سرخپوشان داریم؛
مربی پیکان تهران گفت: «تصویری که من آن را منتشر کردم فقط آیتم فوتبالی را نشان می دهد که ما برای آن تدبیر داریم.»
به گزارش خبرداغ به نقل از هوادار،حمید مطهری دستیار مجید جلالی که در هفته جاری تیمشان باید مقابل پرسپولیس به میدان برود اقدام عجیبی را انجام داده است.

 

عکسی از یکی از پست های اینستاگرامی حمید مطهری در فضای مجازی به ویژه کانال های منصوب به هواداران پرسپولیس دست به دست می چرخد که در آن به نوعی سیستم پیکان را مقابل پرسپولیس لو داده است البته این اعتقادی است که هواداران پرسپولیس دارند. در این تصویر نشان داده شده که پیکانی قصد دارند با سیستم 1 – 9 مقابل پرسپولیس به میدان بروند.

 

حمید مطهری درباره پست اینستاگرامی خود اینگونه توضیح می دهد: «هرگز اینطور نیست که بخواهیم با چنین سیستمی مقابل پرسپولیس بازی کنیم. ما برای دقایق بازی، شرایط حاکم و اتفاقاتی که احتمال وقوع آن وجود دارد برنامه های زیادی داریم. در واقع متناسب با شرایط حریف استراتژی ما نیز تغییر خواهد کرد. هیچ شخصی پیش از چنین بازی مهمی استراتژی تیمش را با یک عکس تغییر نمی دهد که من نفر دوم باشم.»

 

وی ادامه داد: «تصویری که من آن را منتشر کردم فقط آیتم فوتبالی را نشان می دهد که ما برای آن تدبیر داریم. پرسپولیس در این رابطه اقداماتی می کند که ما برای مقابله با آن چنین استراتژی را طراحی کردیم. در حال حاضر و پیش از بازی نمی توانم بیش از این توضیح دهم.»

 

مطهری همچنین تاکید کرد: «تیم ما بعد از تراکتورسازی بیشترین آمار گل زده را دارد و این طور نیست که بخواهیم با سیستم تدافعی مقابل پرسپولیس به میدان برویم. در باره این عکس و استراتژی ما پس از بازی دقیق و واضح توضیح خواهم داد.»

 

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: