کد خبر: ۶۹۳۷۹۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۱
تعداد بازدید: ۲۰۷
سرمربی استقلال اعتماد زیادی به شاگرد جوان خود دارد و تاکید کرد که از او مهدوی کیا جدید خواهد ساخت.
بازیکنی که قرار است در استقلال ستاره شودبه گزارش خبرداغ  ، آسیب دیدگی وریا غفوری و خسرو حیدری باعث شده تا بهنام برزای در ترکیب اصلی آبی پوشان پایتخت به میدان رود و این شانس را داشته باشد تا توانایی های خود را به کادر فنی اثبات کند.

 

برزای بازیکن جوان و آینده داری است و با وجود آنکه فرصت کمی در ترکیب استقلال پیدا کرده اما نشان داده که آینده درخشانی در انتظارش است و اگر فرصت زیادی به او داده شود می تواند به بازیکنی تاثیر گذار در ترکیب آبی پوشان تبدیل شود.

 

آسیب دیدگی دو ماه وریا غفوری این فرصت را به بهنام برزای جوان می دهد تا در شانس حضور در ترکیب اصلی استقلال را پیدا کند.

 

به نظر می رسد که علیرضا منصوریان به برزای جوان اعتماد خاصی دارد. سرمربی آبی پوشان پایتخت تاکید کرد که می خواهد از برزای مهدوی کیا جدید بسازد که این می تواند خبر بسیار خوبی برای فوتبال ایران باشد البته این یک واقعیت است که ستاره جوان استقلالی ها برای تبدیل شدن به بازیکنی مانند مهدوی کیا کار بسیار سختی پیش رو دارد و باید بیشتر از این تلاش کند.

 

استقلال با 14 امتیاز در رده پنجم جدول رده بندی جای دارد و با صدر 8 امتیاز اختلاف دارد. آبی پوشان پایتخت در هفته یازدهم روز جمعه در آزادی از گشترش فولاد پذیرایی خواهند کرد.

 جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: