کد خبر: ۶۹۳۷۴۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵
تعداد بازدید: ۱۵۵
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از مشخص شدن ترکیب هیات رئیسه فراکسیون تخصصی دیپلماسی و منافع ملی خبر داد.
هیات رئیسه فراکسیون دیپلماسی و منافع ملی تعیین شدبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، مصطفی کواکبیان در جمع خبرنگاران از تشکیل فراکسیون تخصصی دیپلماسی و منافع ملی خبر داد و گفت:‌ این فراکسیون با ۱۳۰ عضو تشکیل شد و من به عنوان رئیس و آقایان کوسه قراوی، مقدسی، بهروز بنیادی، ابراهیمی، پوربافرانی، اسدی و خانم‌ها سعیدی و حسینی ترکیب هیات رئیسه را تشکیل می‌دهند و ۲۶ نفر نیز اعضای شورای مرکزی این فراکسیون خواهند بود.

وی افزود: ما ۲۶ گروه دوستی پارلمانی داریم و قرار شد از این ۲۶ گروه یک نفر در شورای مرکزی فراکسیون حضور پیدا کنند و هدف از تشکیل این فراکسیون نیز پیگیری منافع ملی و دیپلماسی فعال است که طبیعتا باید از طریق گروه‌های دوستی پیگیری شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: