کد خبر: ۶۹۳۷۰۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷
تعداد بازدید: ۱۶۹
رییس‌جمهور اسلوونی در صحن مجلس:
رییس جمهور اسلوونی که برای افتتاح سفارت اسلوونی به تهران سفر کرده در مجلس شورای اسلامی حاضر شد و دقایق کوتاهی در صحن سخنرانی کرد.
به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، باروت پاخور در جریان نشست علنی امروز مجلس با همراهی علی لاریجانی در صحن علنی مجلس حاضر شد و گفت: امروز افتخار بزرگی است که به عنوان رییس جمهور اسلوونی با شما صحبت کنم. با مردم خوب و مهربان کشور شما ملاقات کردم و هدفم ایجاد بهترین روابط اقتصادی و سیاسی و سایر زمینه‌های میان جمهوری اسلامی ایران و جمهوری اسلوونی است.

او با بیان اینکه امروز قصد دارم سفارت جمهوری اسلوونی در تهران را یک‌بار دیگر افتتاح کنم، اظهار داشت: روز گذشته مذاکرات خوبی با رهبران سیاسی ایران و همچنین رهبر انقلاب اسلامی داشتم و در این مذاکرات متوجه شدم که فضای تحرک و مانور بالایی میان دو کشور وجود دارد

رییس جمهور اسلوونی ادامه داد: اعتقاد دارم که بر اساس احترام و اعتماد به منابع مشترک دو کشور می‌توانیم به نفع مصالح دو کشور اقدامات متعددی را اتخاذ کنیم و این در جهت صلح و امنیت بود.

پاخور با اشاره به سابقه حضور خود در مجلس یادآور شد: برای مدت طولانی عضو پارلمان اسلوونی و رییس پارلمان بودم؛ پارلمان هسته اصلی دموکراسی در هر کشوری است، من به شغل شما احترام می‌گذارم و بهترین آرزوها را برای شما دارم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: