کد خبر: ۶۹۳۶۸۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۳
تعداد بازدید: ۱۶۶
با رای نمایندگان مجلس؛
نمایندگان مجلس شورای اسلامی موافقتنامه کمک متقابل اداری در امور گمرکی بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری آذربایجان را به تصویب رساندند.
به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی صبح امروز لایحه موافقتنامه کمک متقابل اداری در امور گمرکی بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری آذربایجان را مورد بحث و بررسی قرار داده و به تصویب رساندند.

به موجب مصوبه مجلس، موافقتنامه کمک متقابل اداری در امور گمرکی بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری آذربایجان مشتمل بر یک مقدمه و ۲۶ ماده به شرح پیوست تصویب و اجازه مبادله اسناد آن داده می‌شود.

طبق تبصره یک این ماده، در اجرای مواد ۲۳ و ۲۵ این موافقتنامه، به ترتیب رعایت اصول ۷۷ و ۱۳۹ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران الزامی است.

در تبصره ۲ ماده واحده این لایحه مقرر شد از تاریخ تصویب این قانون، قانون موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری آذربایجان در خصوص همکاری و کمک متقابل در امور گمرکی مصوب ۵ آبان‌ماه ۱۳۸۳ لغو می‌شود.

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: