کد خبر: ۶۹۳۶۰۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۸
تعداد بازدید: ۲۵۱
مدیر آکادمی باشگاه نفت تهران از پیشنهاد اختصاص ورزشگاه باشگاه نفت در تهرانسر به تیم ملی فوتبال ایران خبر داد.
پیشنهاد اکازیون تیم مطرح تهرانی برای کی‌روش و تیم ملیبه گزارش خبرداغ ، ناصر فریادشیران از پیشنهاد اختصاصی ورزشگاه باشگاه نفت در تهرانسر به تیم ملی فوتبال ایران خبر داد و افزود: «دغدغه‌ها و گلایه‌های کی‌روش سرمربی تیم ملی در خصوص کمبود زمین و یا عدم استاندارد بودن زمین‌های مختلف از جمله کمپ تیم‌های ملی همواره وجود داشته و بر همین اساس به عنوان مدیر آکادمی باشگاه نفت تهران چنین پیشنهادی را مطرح کردم».

 

وی افزود: «بر همین اساس ورزشگاه درجه یک باشگاه نفت که 2، 3 سال پیش مورد بهره‌برداری قرار گرفت می‌تواند تمام این نگرانی‌ها را برطرف کرده و با در اختیار قرار دادن آن به تیم ملی نگرانی کادر فنی این تیم را برای همیشه رفع کرد».

 

فریادشیران گفت: «این ورزشگاه از جایگاه تماشاگران، پارکینگ، سالن غذاخوری، سالن وزنه، استخر روباز، رختکن‌های شیک و مجهز و سایر امکانات یک تیم حرفه‌ای برخوردار است و فضای خوبی برای تیم ملی محسوب می‌شود».

 

وی افزود: «در حال حاضر هیچ تیمی در این زمین تمرین نمی‌کند چون باشگاه نفت دیگر زیر نظر شرکت ملی نفت نیست و این ورزشگاه بلااستفاده افتاده و محل خوبی است که تیم ملی در آن به آرامش کامل برسد و در نهایت امکانات تمرین کند».

 جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: