کد خبر: ۶۹۳۵۹۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۱
تعداد بازدید: ۲۸۲
مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال بابت طلب یک بازیکن ملی پوش این تیم به نوعی به او پاتک زده است.
به گزارش خبرداغ، زمانی که علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال بود و این تیم از ملی پوشان زیادی بهره می برد پژمان منتظری که یکی از همان ملی پوش ها بود تصمیم گرفت وسط فصل از استقلال برود.

 

این بازیکن پیش از اینکه با استقلال قرارداد امضا کند درحالی راضی شده بود نیم فصل در کنار استقلال باشد که طلب سال قبل تر خود را بگیرد و فتح الله زاده برای راضی نگه داشتن این بازیکن یک ساختمان را به او پیشنهاد داد که به جای طلب ۵۰۰ میلیون تومانی تحویل بگیرد.

 

حتی در برنامه ۹۰ هفته گذشته فتح الله زاده در این باره حرف زد اما شب گذشته منتظری در برنامه ۹۰ اعلام کرد از آن ساختمان فقط سود ۲۰۰ میلیون تومانی برده و با توجه به مالیات و عوارض این ساختمان بیشتر از این دستش را نگرفته است. در واقع فتح الله زاده یک ساختمان ۲۰۰ میلیون تومانی را به جای طلب ۵۰۰ میلیون تومانی به منتظری داده است.

 

نامه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: