کد خبر: ۶۹۳۵۹۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۹
تعداد بازدید: ۳۰۳
مسلما اصل فحاشی تحت هر شرایطی ناپسند است، اما به نظر می‌رسد رفتارهای خود لک هم در پدید آمدن این فضا علیه او موثر بوده باشد.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،حامد لک در بازی با استقلال کلی فحش خورد و همین مساله به یک حاشیه تلخ برای اولین مسابقه بعد از درگذشت مرحوم پورحیدری تبدیل شد. مسلما اصل فحاشی تحت هر شرایطی ناپسند است، اما به نظر می‌رسد رفتارهای خود لک هم در پدید آمدن این فضا علیه او موثر بوده باشد.

 

لک را همه به عنوان یک پرسپولیسی می‎‌شناسند، اما همین امسال و در بازی صبا با پرسپولیس هم او آنقدر روی اعصاب هواداران راه رفت که بالاخره جو سکوها متشنج شد. مثلا در دقایق پایانی بازی که صبا برای زدن گل مساوی روی دروازه پرسپولیس فشار می‌آورد، لک درون دروازه کارهایی انجام می‌داد که حسابی «لج‌درآر» بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: