کد خبر: ۶۹۳۵۱۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴
تعداد بازدید: ۲۷۲
با رای نمایندگان؛
نمایندگان مجلس مصوب کردند که دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری مجارستان به منظور اجتناب از اخذ مالیات مضاعف و جلوگیری از فرار مالیاتی در مورد مالیات‌های بردرآمد و سرمایه با یکدیگر همکاری کنند.
به گزارش خبرداغ به نقل ا ایلنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز لایحه موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری مجارستان به منظور اجتناب از اخذ مالیات مضاعف و جلوگیری از فرار مالیاتی در مورد مالیات‌های بردرآمد و سرمایه به انضمام تشریفات (پروتکل) الحاقی را مورد بحث و بررسی قرار داده و به تصویب رساندند.

به موجب مصوبه مجلس، موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری مجارستان به منظور اجتناب از اخذ مالیات مضاعف و جلوگیری از فرار مالیاتی در مورد مالیات‌های بردرآمد و سرمایه مشتمل بر یک مقدمه و ۲۹ ماده و تشریفات الحاقی به شرح پیوست تصویب و اجازه مبادله اسناد آن داده می‌شود.

همچنین در تبصره ماده واحده این لایحه مقرر شد هزینه‌های مالی موضوع بند ۳ ماده ۱۱ موافقتنامه، مجوز کسب درآمد غیرقانونی از جمله ربا محسوب نمی‌شود.

در تبصره ۲ این ماده مصوب شد که در اجرای بندهای ۲، ۳ و ۴ این موافقتنامه، رعایت اصول ۷۷ و ۱۳۹ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران الزامی است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: