کد خبر: ۶۹۳۳۳۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷
تعداد بازدید: ۲۲۱
قاسمی
سخنگوی وزارت امورخارجه تاکید کرد: بحث ممنوعیت فروش هوایپما در مجلس نمایندگان تصویب شده که باید به سنا برود و سپس به امضای رییس‌جمهور برسد که این کار هم زمانبر است.
به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، بهرام قاسمی در نشست خبری خود با اصحاب رسانه و در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا درباره تصویب طرح ممنوعیت فروش هواپیماهای مسافربری در مجلس نمایندگان و برنامه ایران برای جلوگیری از اقدام‌هایی که نقض برجام محسوب می‌شود، گفت: در یکسال گذشته شاهد بودیم لوایح زیادی در کنگره تصویب شده است که هیچ کدام قابلیت اجرایی ندارد.

او افزود: بحث ممنوعیت فروش هوایپما در مجلس نمایندگان تصویب شده که باید به سنا برود و سپس به امضای رییس‌جمهور برسد که این کار هم زمانبر است. برای همین هم صبر می‌کنیم و شرایط را می‌سنجیم و اگر منافاتی با برجام داشته باشد، به شکل مقتضی با آن برخورد خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: