کد خبر: ۶۹۳۲۴۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۲
تعداد بازدید: ۳۱۷
ترامپ در نظر دارد فردی را به سمت وزیر دفاع خود انتخاب کند که می‌گویند اوباما نتوانسته مواضع افراطی وی در برابر ایران را تحمل کند و خانه‌نشینش کرده است.
ژنرال ضدایرانی، گزینه ترامپ برای وزارت دفاعبه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس ،  یک روز از پس از ملاقات با ژنرال بازنشسته «جیمز متیس»، رئیس‌جمهور منتخب آمریکا گفت که وی گزینه نهایی برای تصدی پست وزارت دفاع در دولتش خواهد بود.

«دونالد ترامپ» دیروز در برج خود در منهتن با ژنرال متیس دیدار کرده و برنامه‌های وی برای هدایت ارتش آمریکا را شنیده بود.

ترامپ که گویا از این ملاقات بسیار خوشحال بود، امروز در برابر خبرنگار رویترز از ژنرال متیس تمجید کرد و ژفت: «دیروز خیلی خیلی تأثیرگذار بود. (او) یک ژنرال واقعی در میان ژنرال‌هاست.»

جیمز متیس از سال 2010 تا 2013 به عنوان یازدهمین فرمانده قرارگاه مرکزی ارتش آمریکا به کشورش خدمت کرد ولی در سال 2013 به ناگاه پس از 44 سال، رخت نظام را از تن بیرون کرد و بازنشست شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: