کد خبر: ۶۹۳۲۱۵
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸
تعداد بازدید: ۳۷۰
حدادعادل در جمع خبرنگاران:
نماینده اصولگرای پیشین مجلس تاکید کرد: هنوز هیچ شخص خاصی از سوی اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری مشخص نشده است.
به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، غلامعلی حدادعادل در حاشیه مراسم ختم مرضیه دباغ با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد: هنوز هیچ شخص خاصی از سوی اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری مشخص نشده است.

او در پاسخ به سوالی درباره حمایت برخی اصولگرایان از حسن روحانی یادآور شد: افراد آزاد هستند و این احتمال همیشه وجود دارد اما فعلا جهت تلاش‌ اصولگرایان، معطوف به وحدت در بین اصولگرایان و رسیدن به فردی واحد است.

نماینده اصولگرای پیشین مجلس در پاسخ به سوال دیگری درباره احتمال استفاده از الگوی سال ۹۴ برای سال ۹۶، با تاکید بر اینکه مدل اصولگرایان در انتخابات مجلس را موفق می‌داند، گفت: یک دلیل موفقیت آن، این است که افرادی که در فهرست اصولگرایان بودند بعضا بیش از دو برابر نوبت قبل رای آوردند و فاصله رای ۳۰ نفره دوم با ۳۰ نفره اول فاصله زیادی نبود و طبیعی بود و ما این را نتیجه وحدت می‌دانیم.

حدادعادل در پاسخ به سوال دیگری مبنی براینکه در آغاز مجلس دهم برخی‌ها گفتند که مجلس دهم اصولگرا است اما در رای به وزرای پیشنهادی شرایط به گونه دیگری شد، اظهار داشت: اصولگرا بودن یک مجلس را از بالا و پایین شدن رای نمی‌توان ارزیابی کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: