کد خبر: ۶۹۳۱۸۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۰
تعداد بازدید: ۴۲۶
سوپ بروکلی و پنیر چدار یک مخلوط غلیظ از پنیر چدار خیلی تند، سیب زمینی و بروکلی. این سوپ کلاسیک مناسب فصل پاییز و زمستان است.
یک سوپ تمام عیار پاییزیبه گزارش خبرداغ به نقل از شفا آنلاین ، سوپ بروکلی و پنیر چدار یک مخلوط غلیظ از پنیر چدار خیلی تند، سیب زمینی و بروکلی. این سوپ کلاسیک مناسب فصل پاییز و زمستان است.

سوپ بروکلی و پنیر چدار

یک مخلوط غلیظ از پنیر چدار خیلی تند، سیب زمینی و بروکلی. این سوپ کلاسیک مناسب فصل پاییز و زمستان است.

مواد لازم برای سوپ بروکلی و پنیر چدار
۲ تکه نان
۲ قاشق غذاخوری روغن زیتون
۲ ساقه کرفس
۲ حبه سیر
۱ عدد پیاز
یک عدد سیب زمینی در حدود ۲۲۵ گرم
یک دسته بروکلی در حدود ۷۵۰ گرم
نمک و فلفل
۱ پیمانه شیر کم چرب
¼ قاشق چایخوری پودر جوز هندی تازه
۱۷۰ گرم پنیر چدار تند

طرز تهیه سوپ بروکلی و پنیر چدار
فر را روی حرارت ۲۰۰ درجه سانتی گراد گرم کنید. در یک سینی فر دندانه دار نان را با یک قاشق روغن زیتون مخلوط کرده به مدت ۵ تا ۷ دقیقه یا تا زمانی که طلایی قهوه ای و خشک شوند حرارت داده و کنار بگذارید.

یک قاشق باقیمانده روغن زیتون را داخل ماهیتابه ریخته روی حرارت متوسط گرم کنید. کرفس ، سیر، پیاز، سیب زمینی و ساقه بروکلی را اضافه کنید. سپس نمک ¾ قاشق چایخوری نمک و ¼ قاشق چایخوری فلفل را اضافه کنید. مواد را هم بزنید در ظرف را گذاشته و به مدت ۵ تا ۶ دقیقه بپزید.

در این میان گلهای بروکلی را به قطعات کوچک خرد کنید و به همراه سه پیمانه آب به بقیه مواد اضافه کنید در ظرف را بگذارید تا به جوش آید . به محض جوش آمدن بروکلی ها دیگر نرم شده اند اگر هنوز سفت هستند ۱ تا ۲ دقیقه دیگر به پخت ادامه دهید.

ظرف را از روی حرارت بردارید و مواد را با گوشت کوب برقی به صورت پوره درآورید و سپس شیر و جز هندی را اضافه کنید. و به مدت ۲ دقیقه دیگر حرارت دهید. سپس پنیر را اضافه کنید و هم بزنید تا آب شود. سپس با نانهای تست شده در فر سرو کنید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: