کد خبر: ۶۹۳۰۹۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۱
تعداد بازدید: ۲۷۹
در صورت شکست نخوردن مقابل پیکان، پرسپولیس به رکورد فوق العاده ای می رسد.
پرسپولیس به رکورد 19 بازی بدون شکست در بیرون از خانه می رسد؟به گزارش خبرداغ ؛ از زمانی که برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس شده است، این تیم رکورد های زیادی زده و طلسم های زیادی را هم شکسته است. مثل مثل گذشته که فقط در یک دیدار گل نزده بودند و رکورد 22 بازی بدون باخت را داشتند.

 

پرسپولیس اکنون 18 دیدار  است که در بازی های خارج خانه هیچ شکستی را متحمل نشده است. آخرین شکست پرسپولیسی ها در بازی خارج از خانه مقابل سپاهان در هفته سوم فصل قبل بود که با نتیجه 4 بر 2 نتیجه را واگذار کردند. آن ها در آخرین بازی بیرون از خانه خود در هفته نهم لیگ شانزدهم به مصاف استقلال خوزستان رفتند که این دیدار با تساوی 1 بر 1 پایان یافت.

 

سرخپوشان اکنون در هفته یازدهم لیگ مهمان پیکان تهران هستند که در صورت شکست نخوردن مقابل این تیم، شکست ناپذیری آن ها در بازی های بیرون از خانه به 19 بازی می رسد که یک رکورد بسیار خوب برای برانکو و شاگردانش خواهد بود.

طرفداری

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: