کد خبر: ۶۹۳۰۸۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵
تعداد بازدید: ۶۱۲
هراس از بروز درگیری نظامی میان روسیه و غرب
هواپیما حامل خبرنگاران بوده است و ناگهان با سه جنگنده در اطراف خود مواجه شده است. علیرغم حرکت بسیار نزدیک جنگنده‌ها در کنار هواپیما سفر بدون بروز حادثه‌ای پایان یافته است.
رسانه‌های اروپایی با انتشار فیلم و تصاویری، صحنه اسکورت هواپیمای ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه توسط جنگنده‌های نظامی سوئیسی را منتشر کرده‌اند.

به گزارش خبرداغ به نقل از آفتاب، این اسکورت در حالی صورت می‌گیرد که هراس از بروز درگیری نظامی میان روسیه و غرب با تشدید گرفتن جنگ سرد تازه میان طرفین بالا گرفته است. 

اسکورت هواپیمای پوتین توسط جنگنده‌های سوئیسی

رسانه‌ها گزارش داده‌اند که هواپیما حامل خبرنگاران بوده است و ناگهان با سه جنگنده در اطراف خود مواجه شده است. علیرغم حرکت بسیار نزدیک جنگنده‌ها در کنار هواپیما سفر بدون بروز حادثه‌ای پایان یافته است.  

اسکورت هواپیمای پوتین توسط جنگنده‌های سوئیسی

فیلم این رویداد توسط یکی از کارکنان هواپیمای روسی گرفته شده است. 

این موضوع در حالی روی‌داده است که حضور نظامی روسیه در شرق اروپا موجبات نگرانی اعضای ناتو را فراهم کرده است. همچنین، اخیرا پوتین اعلام کرد که موشک‌های پیشرفته‌ای توسط روسیه آزمایش شده‌اند که ظرف مدت ۱۳ دقیقه توانایی رسیدن به بریتانیا را خواهند داشت. 

اسکورت هواپیمای پوتین توسط جنگنده‌های سوئیسی
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: