کد خبر: ۶۹۳۰۴۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴
تعداد بازدید: ۲۸۱
در کمیسیون امنیت ملی صورت می‌گیرد؛
اعضای هیأت تحقیق و تفحص جهت «پیگیری پرونده‌های حقوقی مربوط به حقوق دولت و ملت ایران در رابطه با کشور ایالات متحده آمریکا روز سه‌شنبه انتخاب می‌شوند.
به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در هفته جاری روز سه‌شنبه انتخاب اعضای هیأت تحقیق و تفحص جهت «پیگیری پرونده‌های حقوقی مربوط به حقوق دولت و ملت ایران در رابطه با کشور ایالات متحده آمریکا و مقایسه داده‌ها و ستانده‌های این حقوق بر اساس پیگیری‌ها، برنامه‌ها و احکام صادرشده در محاکم بین‌المللی» را در دستور کار خود دارد.

 استماع گزارش همچنین امیر سرتیپ اسماعیلی فرمانده پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران جهت ارائه گزارش در مورد آخرین اخبار و تحولات مرتبط با پدافند هوایی کشور در کمیسیون امنیت ملی حاضر می‌شود.

کارگروه دفاعی این کمیسیون نیز ادامه بررسی لایحه «اصلاح قانون بکارگیری سلاح توسط مأموران نیروهای مسلح در موارد ضروری» را در برنامه خود دارد.

ادامه بررسی طرح «الزام وزارت امور خارجه به توسعه دیپلماسی انقلابی کشور» از دیگر برنامه‌های کارگروه روابط خارجی کمیسیون امنیت ملی در روز سه‌شنبه است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: