کد خبر: ۶۹۲۹۵۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴
تعداد بازدید: ۳۷۱
قهرمانی در لیگ برتر امسال بزرگترین خواسته بازیکنان و هواداران پرسپولیس است.
به گزارش خبرداغ، ثلث اول ليگ براي پرسپوليس به بهترين شكل ممكن به پايان رسيد. اين تيم توانست با كسب پيروزي برابر نفت آبادان، 22امتيازي شود و با 2 و 6امتياز اختلاف نسبت به تيم‌هاي دوم و سوم در صدر جدول رده‌بندي قرار بگيرد.

 

پرسپوليس در حال حاضر با برخورداري از بهترين خط دفاعي و بهترين تفاضل گل، مدعي اصلي كسب قهرماني در ليگ شانزدهم به شمار مي‌رود. اگرچه فوتبال ورزش پيچيده‌اي است و قواعد خاص خودش را دارد، اما اگر پرسپوليسي‌ها بتوانند در ثلث‌هاي دوم و سوم ليگ هم دقيقا همين عملكرد را به جا بگذارند، در آن صورت با 66امتياز به احتمال فراوان قهرمان ليگ برتر خواهند شد.

 

پرسپوليس فصل گذشته 57امتيازي شد و صرفا به خاطر تفاضل گل بدتر قهرماني را به استقلال خوزستان واگذار كرد. آنها اگر امسال بتوانند همين رويه فعلي را در نتيجه‌گيري حفظ كنند، در پايان فصل 9امتياز بيشتر از ليگ پانزدهم خواهند داشت كه يك آمار خيره‌كننده است.

 

البته همه اهالي فوتبال مي‌دانند كه كسب نتايج خوب در نيم‌فصل دوم به مراتب دشوارتر است. به اصطلاح مي‌گويند در دور برگشت دروازه‌ها كوچك و گلزني سخت‌تر مي‌‎شود. حالا بايد ديد سرخ‌ها كه به زودي درگير مسابقات آسيايي هم مي‌شوند، قادر خواهند بود نتايج 10هفته ابتدايي را در 20هفته باقي‌مانده هم تكرار كنند يا نه.

 

بانک ورزش
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: