کد خبر: ۶۹۲۹۳۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۳
تعداد بازدید: ۳۰۷
ظاهرا خسرو حيدري بازي حذفي با صباي قم را هم از دست داده و بسيار بعيد است كه به اين مسابقه برسد.
به گزارش خبرداغ،ظاهرا خسرو حيدري بازي حذفي با صباي قم را هم از دست داده و بسيار بعيد است كه به اين مسابقه برسد. خسرو در نيمه اول بازي با سياه‌جامگان مصدوم شد و از زمين مسابقه بيرون رفت. او پس از آن يك نيمه برابر سايپا به ميدان رفت، اما به نظر مي‌رسد در اين مورد ريسك كرده بود و نيابد اين كار را انجام مي‌داد، بنابراين با احساس درد دوباره اين بازيكن، منصوريان بين دو نيمه او را تعويض كرد. پس از آن خسرو بازي ليگي با فولاد را به اضافه مسابقه حذفي مقابل مس كرمان را از دست داد و حالا هم احتمالا به بازي با صبا نخواهد رسيد. اين اتفاق در شرايطي رخ مي‌دهد كه درست از زمان مصدوميت خسرو گفته شد او مشكل خاصي ندارد و به زودي بهبود خواهد يافت، با اين وجود حتي تعطيلي يك ماهه ليگ برتر هم به حيدري كمك نكرد تا به شرايط مسابقه برگردد و آماده حضور در ميدان شود.

 

قصه پارسال تكرار شد

ماجرا اين است كه در اين چند سال گذشته مدام خسرو حيدري مصدوم شده و مدام دوره درمان او از زمان اعلام شده بيشتر به طول انجاميده است. اين قصه پارسال هم تكرار شد. حيدري فصل گذشته بعد از بازي هفته پانزدهم برابر صبا مصدوم شد و در موردش گفتند بعد از يكي، دو هفته بهبود خواهد يافت. به اين ترتيب خسرو مسابقات هفته‌هاي شانزدهم و هفدهم را از دست داد و پس از آن ليگ يك ماه تعطيل شد، اما با پايان تعطيلات در كمال شگفتي باز هم حيدري نتوانست براي تيمش به ميدان برود. بازي‌هاي سال گذشته از 11دي تا 13بهمن تعطيل بود، اما در بازگشايي ليگ باز هم خسرو به ميدان نرفت و اين غيبت 6هفته ديگر هم به طول انجاميد. حالا استقلالي‌ها نگران هستند كه آسيب‌ديدگي امسال حيدري هم شبيه قصه پارسال باشد و او حالا حالاها بيرون بماند.

 

آيا جراحي لازم دارد؟

با تكرار مصدوميت‌ها براي خسرو حيدري در طول دو، سه سال اخير، اين شايعه در مورد او به وجود آمده كه پاي اين بازيكن نياز به عمل جراحي دارد، اما خسرو عمدا آن را به تاخير مي‌اندازد. حيدري در حال حاضر 33ساله است و مي‌داند كه سال‌هاي پاياني دوران بازيگري‌اش را پشت سر مي‌گذارد. به اين ترتيب اگر جراحي سنگين داشته باشد و يك فصل بيرون بماند، ديگر بعيد است امكان بازگشتش به فوتبال حرفه‌اي فراهم شود. گويا به همين دليل است كه هافبك راست استقلال سعي مي‌كند فعلا با درمان‌هاي موقت، جراحي را به تاخير بيندازد و طول دوران بازيگري‌اش را به هر نحوي كه شده بيشتر كند. اگر اين شايعه در مورد خسرو درست باشد، زيانكار اصلي باشگاه استقلال است كه گاه و بيگاه بايد با مصدوميت و غيبت‌هاي اين بازيكن كنار بيايد. خسرو اخيرا قراردادش را براي سه سال با استقلال تمديد كرده و در همين سال اول با مشكل كهنه آسيب‌ديدگي مواجه شده است. بايد ديد در ادامه چه اتفاقي براي او رخ خواهد داد.

بانک ورزش
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: