کد خبر: ۶۹۲۹۱۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۳
تعداد بازدید: ۲۹۸
رئیس شورای‌عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: هنوز یک‌سال به انتخابات مانده، عده‌ای دنبال انتخابات هستند.
عده‌ای از هم اکنون دنبال انتخابات‌اند/ برخی هنوز تحریم، تحریم می‌کنندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، آیت‌الله محمد یزدی در دیدار سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به وقوع انقلاب اسلامی و واژگونی طاغوت به همت امام و مردم، اظهار داشت: پس از امام نیز مقام معظم رهبری واقعا امام‌گونه و انقلابی عمل کردند که همین امر موجب شده نظام اسلامی در دنیا جای خود را باز کرده و آینده روشنی داشته باشد.

وی با اشاره به تلاش دشمنان برابر نظام اسلامی تأکید کرد: متأسفانه دشمن همواره از راه‌های مختلف نفوذ کرده و از افراد خارجی و داخلی برای مانع‌تراشی استفاده می‌کنند و با اینکه همیشه سد راه بوده‌اند، لیکن نتوانسته‌اند پیشرفت را متوقف کنند.

این استاد حوزه به مسائلی نظیر پیشرفت‌های علمی و سلول‌های بنیادی و هسته‌ای اشاره و افزود: وضعیت کشور قبل و بعد از انقلاب بسیار متفاوت است، به گونه‌ای که اگر روزی در این کشور پزشکان هندی و بنگلادشی به مداوا مشغول بودند، امروز شاهد خدمات بی‌نظیر پزشکان هستیم که همه این توفیقات مدیون تفکر و فرهنگ بسیجی است.

آیت‌الله یزدی جهانی‌شدن را توجه بیشتر به واردات و غفلت از ظرفیت‌های مردمی دانست و ادامه داد: متأسفانه امروز به دلیل واردات انبوه وسایل آرایشی و برخی واردات غیرضروری، شاهد تغییر سبک زندگی هستیم که ناشی از تفکرات جهانی شدن که در اصل همان تفکر رابطه با آمریکا است.

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین تأکید کرد: بسیج باید به طور عینی و عملی با کارهای اقتصاد مقاومتی‌ و فعالیت‌های فرهنگی با آنها مقابله کند.

وی ضمن ابراز خوشحالی از ورود بسیج به همه اقشار و سطوح، خدمات بسیج را روشن و چشمگیر دانست و اظهارداشت: بحمدالله بسیج در همه عرصه‌ها به صورت فنی و کارشناسی وارد شده و عملا به پیشرفت کشور کمک کرده است.

آیت‌الله یزدی ضمن تأکید بر موانع داخلی از جمله موانع بانکی و مشکلات آموزشی و فرهنگی که بسیج نقش برجسته‌ای در رفع این موانع دارد، عنوان کرد: به دولت نیز می‌گویم باید به جای خام‌فروشی به محصولات داخلی توجه بیشتری کرده و به‌جای واردات به صادرات محصولات کشاورزی توجه کنند.

وی ادامه داد: متأسفانه برخی هنوز تحریم تحریم می‌کنند و به جای توجه به ضعف مدیریتی، گناه را به تحریم نسبت می‌دهند چراکه دنبال اداره راحت و فعالیت‌های روزمره خود هستند.

رئیس جامعه مدرسین حوزه ادامه داد: هنوز یک‌سال به انتخابات مانده، عده‌ای دنبال انتخابات هستند، در حالیکه باید بدانند مهمترین فعالیت خدمت به مردم است.

وی با اشاره به اتکای برخی مسئولان به سیاست‌خارجی تأکید کرد: ارتباط با دنیا خیلی خوب است، آنچه بد است، نوکری بیگانه است. بروید با دنیا ارتباط بگیرید، به شرطی که بازار دنیا را برای کالای ایرانی تسخیر کنید.

یزدی توجه به سپاه و بسیج را از توصیه‌های همیشگی امام و رهبری خوانده و افزود: اگر بسیج نبود امروز کشور حالت دیگری داشت، چراکه بسیج و سپاه از دل مردم برخواسته و برای مردم کار می‌کنند و هر جایی که وارد شده‌اند موفق عمل کرده‌اند.

 رئیس شورای‌عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تأکید کرد: این دو نهاد مقدس اجازه ندادند یک‌وجب از خاک کشور اشغال شود و امروز شاهدیم بسیج در سراسر کشور به شایستگی توسعه پیدا کرده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: