کد خبر: ۶۹۲۹۰۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۲
تعداد بازدید: ۲۸۵
مدیررسانه ای استقلال روزنامه حامی تیم رقیب را به خاطر اتهام به علیرضا منصوریان تهدید به شکایت کرد در حالی که تیتر روزنامه پیروزی مربوط به منصوریان نیست!
گاف مدیران استقلال و تهدید به شکایت عجولانه پرسپولیسی‌هابه گزارش خبرداغ ، روزنامه پیروزی تیتر روی جلد امروز خود را به بازیکن سالاری در استقلال ربط داد و نوشت: بازیکنان خواهان اخراج سرمربی.

 

مدیر رسانه ای باشگاه استقلال امروزرسما اعلام کرد که از این روزنامه به خاطر اتهاماتی که به علیرضا منصوریان نسبت داده شکایت خواهد شد.

 

این در حالی است که تیتر روزنامه پیروزی مربوط  به اتفاقات تیم بانوان استقلال است که طبق اخباری که در رسانه ها متشر شده بازیکنانش با سرمربیگری اردلان مخالف هستند.

 

در پی این ماجرا نیز سردبیر روزنامه پیروزی در کانال این روزنامه متنی منتشر کرد و ضمن یاداور شدن اینکه مطلب مربوط به تیم فوتبال مردان استقلال نبوده با کنایه نوشت: ما(تحریریه پیروری)مثل برخی تیمها اهل جعل و تخیل و فتوشاپ نیستیم!

 

نامه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: