کد خبر: ۶۹۲۸۶۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۲
تعداد بازدید: ۳۷۲
کاپیتان رئال مادرید پس از گذراندن دوران مصدومیت خود از دوشنبه به تمرینات تیمش بازگشت تا در میان اخبار مصدومیت های پشت سر هم، اردوی مادرید یک خبر خوب را نیز دریافت کرده باشد.

به گزارش خبرداغ به نقل از وبسایت رسمی برنامه نود - کاپیتان رئال مادرید پس از گذراندن دوران مصدومیت خود از دوشنبه به تمرینات تیمش بازگشت تا در میان اخبار مصدومیت های پشت سر هم، اردوی مادرید یک خبر خوب را نیز دریافت کرده باشد.

بازگشت سرخیو راموس اما می تواند خیلی زود به کام سپیدپوشان تلخ شود. چرا که او هم اکنون ۴ کارت زرد در پرونده دارد. این یعنی اگر راموس یک کارت دیگر در این بازی دریافت کند، دیدار هفته آینده تیمش برابر خیخون را از دست خواهد داد. ماجرا وقتی حساس تر می شود که اگر او در این دیدار کارتی نگیرد و در بازی با خیخون برای پنجمین بار جریمه شود، ال کلاسیکو، حساس ترین دیدار باشگاهی اروپا را از دست می دهد.

با توجه به سبک نسبتا خشن بازی سرخیو راموس، او باید بسیار مراقب باشد. یا حداقل اگر قرار است کارت زرد بگیرد، در بازی مقابل اتلتیکو آن را دریافت کند و با خیال راحت منتظر ال کلاسیکو بماند. کاری که اکثر بازیکنان در آستانه بازی های حساس انجام می دهد. جالب اینجاست که راموس در ۴ بازی ابتدایی تیمش در این فصل ۴ کارت زرد دریافت کرد و پس از آن نیز به علت مصدومیت در بازی های تیمش غایب بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: