کد خبر: ۶۹۲۸۴۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۸
تعداد بازدید: ۲۷۸
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرتهران از تصادف خونین میان سواری پژو و نیسان حامل گاو در جاده ورامین خبر داد.
به گزارش خبرداغ،سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره گفت: وقوع حادثه رانندگی در ساعت ۸:۱۹ صبح امروز به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد و در پی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ایستگاه ۸۶ را به محل حادثه واقع در جاده ورامین تهران نرسیده به شهرک صنعتی ولیعصر (عج) اعزام کرد.

وی با بیان اینکه عوامل آتش‌نشانی قرچک نیز در محل حادثه حضور داشتند، اظهارکرد: پس از حضور عوامل آتش‌نشانی در محل حادثه مشاهده شد که یک‌دستگاه سواری پژو ۴۰۵ به سرنشینی پنج مرد، به شدت با قسمت عقب یک وانت نیسان حامل دو راس گاو برخورد کرده و در پی آن نیسان نیز منحرف شده و به گاردریل برخورد کرده است.

ملکی با بیان اینکه آتش‌نشانان اقدامات خود برای نجات این افراد را آغاز کردند، گفت: پنج سرنشین پژو دچار آسیب دیدگی شدند که آتش‌نشانان آنان را به عوامل اورژانس تحویل دادند.

وی با بیان اینکه علت این حادثه از سوی عوامل پلیس راهور بررسی و اعلام خواهد شد، گفت: آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل در ساعت ۹:۱۸ به عملیات خود خاتمه دادند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: