کد خبر: ۶۹۲۸۳۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳
تعداد بازدید: ۳۲۴
مشاور فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم النبیاء:
مشاور فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم النبیاء گفت: توان سیستم‌های بومی ما برابر با سیستم‌های موجود در سطح دنیاست و می‌تواند پاسخگوی همه تهدیدات باشد.
به گزارش خبرداغ ،امیر سرتیپ قاسم فراوان در گفت‌گو با خبرنگار ایلنا در لنگرود با اشاره به توانمندی این قرارگاه گفت: ما علاوه بر ۳۵۰۰ نقطه کشور ، فراتر از جغرافیای ایران را نیز مورد رصد قرار می‌دهیم و توانایی پاسخ به تهدیدات،در کمتر از یک دقیقه برای ایران وجود دارد.

وی بیان داشت :بسیاری از تجهیزاتی که امروز در چرخه دفاع از آن استفاده می کنیم توسط فرزندان این کشور، بومی سازی و ساخته می‌شود و پایه و اساس پدافند بر قدرت توان ملی است.

فراوان افزود: ما امروز از نظر پدافند حرف‌های زیادی برای گفتن داریم و کلیه حرکت‌ها را در منطقه رصد می‌کنیم.

مشاور فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم النبیا گفت: ما امروز پهپادهایی رادارگریزی را کشف می‌کنیم که تکنولوژی‌های پیچیده روز دنیا را یدک می کشد و این یعنی  جای جای مهین عزیزمان را رصد می کنیم و در سیطره خود داریم.

فراوان با بیان اینکه پدافند چشم مملکت است، گفت :پایگاه‌های هوایی ما نسبت به زمان جنگ و بعد از آن  افزایش پیدا کرده است و هیچ نگرانی درخصوص دفع تهدیدات احتمالی وجود ندارد.

وی گفت پوشش کامل بر فضای کشور داریم و پدافند چشم مملکت است و امروز جای نگرانی برای مردم ما وجود ندارد و توان سیستم‌های بومی ما برابر با سیستم‌های موجود در سطح دنیاست و می‌تواند پاسخگوی همه تهدیدات باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: