کد خبر: ۶۹۲۷۹۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۲
تعداد بازدید: ۳۴۳
اعتراض عکاس مشهور به آلودگی هوا؛
عکاس حرکت جنجالی سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان اعلام کرد وی قصد اعتراض به مسئولین کشوری و محیط زیستی علی الخصوص خانم ابتکار را داشته است.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،کارلوس کی روش در دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان با سوریه که به میزبانی مالزی برگزار شد، حرکتی جنجالی را به نمایش گذاشت تا به وقت کشی های دروازه بان حریف اشاره کند. وی با گذاشتن درب نوشابه روی بینی اش، خواست به گلر سوریه بفهماند که کارش شبیه دلقک های سیرک است.

 

امیرحسین خیرخواه عکاس زبردست کشورمان، با شکار این لحظه باعث شد تا این موضوع بازتاب گسترده ای در رسانه های ورزشی کشورمان داشته باشد.

 

حالا این عکاس در راه بازگشت به ایران از مالزی، برداشتی متفاوت از این تصویر ارائه کرده است که جالب توجه است.

 

وی با انتشار تصاویر کی روش در صفحه اجتماعی خود، آن را اعتراضی به آلودگی هوای شهرهای بزرگ کشورمان دانست و نوشت:

 

«حرکت دو منظوره کارلوس کی روش دو وجه اعتراضی داشت؛ یکی در واکنش به وقت کشی دروازه بان سوری "ابراهیم عالم" که اون رو تشبیه به دلقک کرد و دیگری در اعتراض به مسئولین کشوری و محیط زیستی علی الخصوص خانم ابتکار 

 

ما داریم برمی گردیم یه فکری به حال رویش جوانه ها بکنید.»

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: