کد خبر: ۶۹۲۷۶۸
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۱
تعداد بازدید: ۸۱۵
فال روزانه پنجشنبه 27 آبان 1395
فال روزانه پنجشنبه 27 آبان 1395متولد فروردین : امروز مسیر شما بسیار هموار شده است، اما هنوز هم موضوعی ناراحت کننده به نام واقعیت وجود دارد که تزلزلی در مسیر شما پدید می‌آورد. روی امور کاربردی و عملی کار کردن شما را از تخیلاتتان دور می‌کند، اما اجازه ندهید که این امور رویاهای شما را به کلی نابود کنند. تصویر ذهنی دائمی از آینده داشتن به حد کافی سر شما را شلوغ نگه می‌دارد.

متولد اردیبهشت
: امروز زمانی که عطارد، سیاره بخت شما، در تعارض با ماه جوزا قرار بگیرد، حتی مؤثرترین برنامه شما نیز به هم می‌خورد. شاید شما برای رسیدن به هدفهایتان به راه جدیدی فکر کنید، اما سنت حکم فرمایی خواهد کرد و شما به راهی رایج‌تر و معمولی کشیده می‌شوید. به جای تسلیم شدن، در هفته‌های آینده قبل از اینکه بخواهید کار خودتان را شروع کنید، آن را تقویت کنید.

متولد خرداد
: امروز روزی همراه با رویاها و خاطرات فراموش شده می‌باشد. ممکن است شما تجربه‌ها و پنداره‌های تکراری‌ای داشته باشید که نتوانید به راحتی برای فرد دیگری توصیفشان کنید. سعی نکنید که همین الان تجربه‌های درونی‌تان را با افراد دیگر سهیم شوید. در حالیکه از تصاویر خیالی محو احساسیتان لذت می‌برید، تا جایی که لازم است با دیگران صحبت کنید. شما در روزهای بعد خواهید توانست بیشتر در موردشان صحبت کنید.

متولد تیر
: شما امروز کارهایتان را تمام و کمال انجام داده اید چرا که بلاخره به مرحله ای رسیده اید که مقاوم و استوار باشید. به حرف دیگری گوش ندهید که شما را تشویق می‌کند تا سریع تر کار کنید؛ شما معمولا کاری را انجام می‌دهید که می‌دانید بهره وری و کارایی شما را بالا می‌برد. خوشبختانه شما می‌توانید با قدرت از خودتان دفاع کنید چرا که امروز سیاره حاکم شما با ونوس دوست داشتنی بهم پیوسته اند. اخیرا برای تان آسان تر شده است که بدون اینکه شخص دیگری را ناراحت کنید کاری را انجام دهید که به نفع تان است و برای آن ایستادگی کنید.

متولد مرداد : برنامه ریزی کردن برای آینده احتمالا بارزترین کاری است که شما امروز انجام می دهید. با این وجود شما ممکن است اجازه دهید اکنون دیگران برنامه ریزی و مدیریت کنند و ترجیح می دهید خودتان بیشتر کارها را انجام دهید. متاسفانه برای تان سخت است که مثل مربی روی نیمکت و بیرون از ماجرا بنشینید. پس مطمئن شوید که قادرید کارهای بیشتری اکنون انجام دهید زیرا شما وظیفه دارید که یک مشاور باشید به جای اینکه یک مشارکت کننده فعال باشید.

متولد شهریور
: امروز شما مجبور هستید که کارهایتان را تمام کنید و واقعاٌ از ته قلب نمی خواهید که این کار را بکنید و به خاطر همین کیفیت کار شما پایین آمده است. حتی اگر زمانی که تصمیم به انجام دادن کاری می گیرید قصد و نیتتان خوب باشد، اگر متوجه بشوید که باید بدون داشتن ساعتی برای تفریح فقط کار کنید مطمئناً خسته خواهید شد. متأسفانه اگر امروز بخواهید از انجام دادن وظایفتان امتناع کنید اوضاع از اینی که هست هم بدتر خواهد شد.

متولد مهر
: اکنون شما می‌خواهید دوستانتان درکتان کرده و به شما احتیاج داشته باشند، اما ممکن است دوست نداشته باشید هرکاری که آنها از شما می‌خواهند را انجام دهید. شما در مرز بین جهان درونی و دنیای بیرونی‌تان گرفتار شده‌اید. تا موقعی که شما کاملاً کاری را شروع کنید برآورده کردن انتظارات مردم راحت به نظر می‌رسد. اگر نمی‌توانید کاری را انجام دهید تعهد ندهید، فقط به آنهایی که واقعاً قصد انجامشان را دارید جواب مثبت بدهید.

متولد آبان
: شما امروز برنامه کاری خاصی دارید ولی احتمالا این برنامه شما را از رسیدن به اهداف تان باز نمی‌دارد. ممکن است کارهای سخت گیرانه شما به نظر دیگران وسواسی برسد، اما شما قادر خواهید بود که حتی اگر آسان گیر هم نباشید این گونه جلوه کنید. اگرچه احتمالا تصمیمات استوار شما اکنون به نفع تان عمل خواهى کرد، عاقل باشید و بدانید که کی باید در روزتان از آن بهره بگیرید. زمان به آن سرعتی که شما فکر می‌کنید بسرعت نمی‌گذرد.

متولد آذر : امروز ماه در دوازدهیمن خانه شما یعنی خانه رازها قرار دارد و بعضی چیزها را از دید شما مخفی نگه می‌دارد، بنابراین شما نمی‌توانید منشأ ناراحتی های خود را پیدا کنید. برای شما خیلی مهم است که بفهمید چه چیزهایی را از دست داده اید، اما اطلاعات حیاتی جلوی چشم‌های هوشیار شما ظاهر نمی‌شوند. به جای اینکه برای یافتن حقیقت خوتان را عذاب دهید، در حالیکه شکیبایی را پیشه خود می‌سازید، سعی کنید به اطلاعاتی که دارید قناعت کنید.

متولد دی : وقتی که احساس گیجی و پریشانی می‌کنید واقعا دست پاچه و نگران می‌شوید در حالیکه دیگران شما را به عنوان شخصی می‌بینند که گام‌هایتان را استوار و مطمئن بر زمین می‌گذارد. با وجود اینکه ماه نشان شما هنوز تحت تاثیر زحل تاریک و محزون است و در اولین خانه از شخصیت شما قرار دارد، افکارتان در ابرها شناور هستند. سیاره حاکم شما عطارد اکنون مقصر است چرا که به نپتون رویایی می‌پیوندد تا شما را به یک سفر جادویی و مرموز بفرستد. ممکن است زمانیکه از دنیای خیال به زمین برمی‌گردید بین حقیقت و خیال غوطه ور باشید.

متولد بهمن
: امروز ماه وارد نشانه شما شده و باعث می شود شما سرحال تر بشوید، اما بی توجهی کردن به احاساتتان می تواند بیشتر از مطرح کردن آن با دیگران ایجاد دردسر کند. سعی نکنید عکس العمل های فرد دیگری را کنترل کنید؛ فقط به آنها هم اجازه بدهید که احساسات خود را بیان کنند. فراموش نکنید پیشرفت کردن شما در درجه اول اهمیت قرار دارد.

متولد اسفند
: امروز حتماً به نصیحت دوست و یا همكارتان گوش بدهید، چرا كه در صحبت‌های این فرد حقایقی نهفته است. شاید شما با تمام جزئیات سخنان او موافق نباشید، ولی باید كاملاً گوشی شنوا داشته باشید، برای اینكه این سخنان چیزهایی كه درحال حاضر بدانها نیاز دارید را بهتان خواهد آموخت.


پرشین فال

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: