کد خبر: ۶۹۲۷۵۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۰
تعداد بازدید: ۳۱۳
مصدومیت کاوه رضایی این فرصت را به آرش افشین می‌دهد تا مقابل صبای قم به میدان برود.
فرصتی خوب برای بازیکن مغضوب علیرضا منصوریانبه گزارش خبرداغ ، تیم های استقلال و صبای قم روز جمعه از چارچوب رقابت های جام حذفی در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می روند. این در حالی است که از تمرینات استقلال خبر رسیده که کاوه رضایی مصدوم شده است، هر چند این بازیکن اعلام کرده که مصدومیتش جدی نیست اما با این حال پزشکان باشگاه استقلال فردا در مورد رضایی تصمیم نهایی را خواهند گرفت.

 

اما اگر کاوه رضایی به بازی جمعه نرسد می تواند این اتفاق فرصت خوبی برای آرش افشین باشد که توانایی های خود را نشان دهد. این بازیکن انگیزه فراوانی دارد و منتظر است منصوریان به او اعتماد کند تا بتواند خودش را اثبات کند.

 

افشین در سالیان گذشته از جمله مهاجمان بسیار خوب فوتبال کشورمان بوده و اعتماد منصوریان می تواند او را یک بار دیگر به روز های خوبش برگرداند. حالا باید تا روز جمعه منتظر بمانیم و ببینیم بالاخره منصوریان به او اعتماد می کند یا که خیر.

 

طرفداری

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: