کد خبر: ۶۹۲۳۶۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۹
تعداد بازدید: ۳۱۸
مدافع گسترش فولاد گفت: «سفر فوق‌العاده‌ای به کربلا داشتیم و برای بازی حذفی از نظر بدنی مشکلی ندارم.»
کاپیتان تیم لیگ برتری: اگر الان از من تست دوپینگ بگیرند قطعا مثبت در می آید!به گزارش خبرداغ ، مرتضی اسدی در خصوص سفر به کربلا به همراه فراز کمالوند و اینکه چرا در کورس تمرینات تیم برای بازی حذفی این سفر صورت گرفت، ‌اظهار داشت: «بالاخره قسمت بود و ان‌شاء‌الله قسمت همه شیعیان دنیا شود. واقعا این سفر سعادتی است که قدم به قدم این زیارت همه سرشار از لطف است. واقعا فوق‌العاده بود و همانجا از خدا خواستم بازهم این سعادت نصیب من و تمام مردم خوب کشورم شود.»

 

وی افزود: «باور کنید اگر الان از من تست دوپینگ بگیرند قطعا مثبت در می‌آید چون نمی‌دانید چه انرژی مضاعفی از این سفر کوتاه مدت به دست آوردیم. از نظر تمرینی هم مشکلی نبود. قبل از این سفر یکی،‌ دو روز تمرینات پرفشاری برای جام حذفی انجام داده بودیم و در تعطیلی که برای تیم در نظر گرفته شده بود به این سفر رفتیم. از نظر بدنی مشکلی ندارم و کاملا آماده بازی‌ حذفی هستیم.»

 

کاپیتان گسترش فولاد درباره اینکه گفته می‌شد روز جمعه برمی گردید اما هنوز به تبریز نرسیده‌اید، گفت: «متاسفانه ما روز جمعه رفتیم و برای برگشت پروازمان با تاخیر مواجه شد و الان در فرودگاه هستیم تا به سمت تبریز پرواز کنیم. مشکلی نیست و به زودی پروازمان انجام شده و به تبریز برمی‌گردیم.»

 

اسدی درباره بازی این تیم مقابل شهرداری ماهشهر، عنوان کرد: «از حریف شناخت چندانی نداریم اما اینکه تا اینجا توانسته‌اند بالا بیایند یعنی تیم دست و پا بسته‌ای مقابل ما نخواهند بود. بازی هم خارج از خانه است و تیم ما به عنوان یک واحد تلاش می‌کند تا در این بازی برنده از میدان بیرون بیاید. برای این بازی صددرصد تمرکزمان روی پیروزی گذاشته‌ایم تا با قدرت مرحله به مر حله جلو برویم چون قهرمانی جام حذفی برای گسترش دور از دسترس نیست. قطعا روحیه برد در این مسابقات کمک می‌کند تا در لیگ هم بتوانیم در ادامه بازی‌ها نتایج درخوری را کسب کنیم.»

کاپ

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: