کد خبر: ۶۹۲۲۸۱
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۳
تعداد بازدید: ۴۹۱
سرمربی استقلال خوزستان با بازیکن معترض تیمش جلسه محرمانه گذاشت.
جلسه محرمانه سرمربی با ستاره استقلالی مدنظر پرسپولیسبه گزارش خبرداغ ، پورموسوي كه ارتباط دوستانه و نزديكي با بازيكنان استقلال خوزستان دارد، مدت‌هاست كه به خاطر بازيكنانش فراتر از سرمربي كار كرده و  دنبال حل مشكلات مالي باشگاه است تا بلكه به اين صورت بازيكنان، باانگيزه و روحيه بالاتري در مسابقات شركت كنند. پورموسوي با وجود اينكه خيلي درگير مسائل مالي باشگاه بود اما در جريان پيشنهادهايي كه از ديگر تيم‌ها به بازيكنانش مي‌شود، قرار گرفت و در اين مورد با بازيكناني كه پيشنهاد داشتند صحبت كرد.

 

 اين مساله باعث سكوت بازيكنان شد به صورتي كه انگار همه آنها ممنوع‌المصاحبه شدند اما در اين ميان محمد طيبي رفتاري متفاوت داشت. او در ابتدا عكس پروفايل تلگرام خود را تغيير داد و عكسي گذاشت كه با لباس قرمز كنار رحيم زهيوي ايستاده. بعد از آن هم نوبت به عكس اينستاگرامش رسيد. به صورتي كه در آن هم عكس مشابه آن گذاشت و مطلبي نوشت كه نشان مي‌داد او به فكر رفتن است. اين مساله از نگاه سيروس پورموسوي دور نماند تا اينكه بالاخره واكنش نشان داد.

 

 به اين صورت كه پورموسوي در تماسي كه با محمد طيبي گرفت از او خواست امروز نيم ساعت قبل از حضور ديگر بازيكنان به محل تمرين برود تا با هم صحبت كنند. بعد از اين تماس، محمد طيبي عكس پروفايل تلگرام خود را تغيير داد و عكسي قديمي با لباس استقلال خوزستان گذاشت اما بايد ديد صحبت‌هاي پورموسوي در تصميم او تغييري ايجاد مي‌كند يا نه.

 

آی اسپورت
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: