کد خبر: ۶۹۲۲۷۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۲
تعداد بازدید: ۳۶۶
بازیکنان استقلال در تمرین این تیم دعا کردند با بارش باران آلودگی هوای تهران برطرف شود.
واکنش استقلالی‌ها به احتمال لغو دیدار با صبا در جام حذفیبه گزارش خبرداغ ، تمرین ظهر امروز آبی پوشان در زمین شماره دو و در هوایی کاملا آلوده برگزار شد. ووریا غفوری به دلیل مصدومیت و امید ابراهیمی به خاطر حضور در اردوی تیم ملی غایبین تمرین بودند.

 

* هرایر مگویان که قرار بود از امروز در تمرین آبی پوشان حضور داشته باشد، به خاطر مشکل برگشت به ایران از فردا در تمرینات استقلال حاضر می شود.

 

* روزبه چشمی و رابسون جانواریو پس از صحبت با سرمربی استقلال از دیگران جدا شده و به همراه استیو جونز به سالن وزنه رفتند.

 

* بازیکنان استقلال که خبر لغو احتمالی دیدار روز جمعه را شنیده بودند عنوان می کردند که در این چند روز بارش رحمت الهی باعث شود تا هم هوای تهران از آلودگی نجات پیدا کند و هم بازی در روز جمعه برگزار شود.

 

* با توجه به در پیش بودن دیدار حساس برابر صبای قم علیرضا منصوریان حساسیت ویژه ای نسبت به تمرین بازیکنان پیدا کرده و مرتب از بازیکنانش می خواست نکاتی را که به آنها یادآوری می کند به دقت انجام دهد.

 

پس از صحبت های منصوریان و با توجه به غیبت استیو جونز، علی چینی وظیفه گرم کردن بازیکنان را بر عهده گرفت و پس از انجام کارهای هوازی و سرعتی و کششی بازیکنان زیر نظر منصوریان و خرمگاه به مرور کارهای تاکتیکی برای دیدار برابر صبا پرداختند.

 

تیم فوتبال استقلال تهران روز جمعه و از ساعت ۱۶.۳۰ از مرحله یک هشتم جام حذفی در ورزشگاه آزادی میزبان صبای قم خواهد بود.

 

مهر

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: