کد خبر: ۶۹۲۲۶۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۴
تعداد بازدید: ۲۶۷
در حالی که رسانه های اروپایی از پیشنهادهای مختلف برای جذب سردار آزمون خبر می دهند وی می گوید هیچ پیشنهادی دریافت نکرده است.
به گزارش خبرداغ،ماجرای سردار آزمون و پیشنهادهایش از تیم های معتبر اروپایی ادامه دارد. تا حدی این پیشنهادها بازارگرمی به نظر می رسید اما این اخبار تنها در رسانه های داخلی منتشر نمی شود و منابع، رسانه های معتبری مثل گاردین هستند.

 

بعد از انتشار خبر جنجالی علاقمندی سرمربی لیورپول به جذب سردار آزمون(که به معنی ارائه پیشنهاد رسمی نیست) حالا رسانه های روسیه اعلام کرده اند که المپیک مارسی هم دنبال این مهاجم ایرانی است.

 

پیشتر هم عنوان شده بود که دو تیم مطرح هلند یعنی آژاکس و آیندهوون علاقمند به جذب این مهاجم ایرانی روستوف هستند ولی وی در آخرین اظهاراتش تاکید کرده تمرکزش روی روستوف است و هیچ پیشنهادی هم ندارد!

 

به نظر می رسد مطرح شدن بحث علاقمندی تیم های دیگر ممکن است جایگاه وی در روستوف را به خطر بیاندازد و بهتر است فعلا سردار اخبار مطروحه را تایید نکند. همانطور که عزت الهی به خاطر عدم پذیرش تمدید قرارداد فعلا به نیمکت دوخته شده است!

 

نامه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: