کد خبر: ۶۹۲۲۶۵
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۳
تعداد بازدید: ۲۲۵
اين که محمد مايلي‌کهن اصلي ترين منتقد کي‌روش در فوتبال ايران است بر کسي پوشيده نيست.
به گزارش خبرداغ ، اين که محمد مايلي‌کهن اصلي ترين منتقد کي‌روش در فوتبال ايران است بر کسي پوشيده نيست. حاج محمد فوتبال ما مدام سياست هاي سرمربي پرتغالي را به باد انتقاد مي‌گيرد و گوش کي‌روش هم  به اين حرف ها بدهکار نيست و   کار خودش را مي‌کند بدون اين که انتقاد منتقدين از جمله مايلي‌کهن باعث تغيير در سياست ها يا رفتارش شود.

 

البته مايلي‌کهن عصباني هم مي‌شود و  سعي مي‌کند تا سرحد  امکان در انتقاد هايش از درجه احترام خارج نشود هر چند گهگاه خط قرمزها را هم عبور مي‌کند ولي اغلب انتقادهايش در  همين رسانه‌ها بيان مي‌شود. اما نکته جالب اين که اتفاق تلخي را حاميان اين دو مربي در آخرين روز نمايشگاه مطبوعات رقم زدند.داستان از اين قرار است که در يک گروه تلگرامي که اهالي فوتبال از جمله  مربيان ،  خبرنگاران و عکاسان در آن عضو هستند در رابطه با مسائل مختلف ورزشي از جمله فوتبال در آن به بحث و تبادل نظر مي‌پردازند. يکي از مباحثي که در آن گروه راجع به آن صحبت شده بود صحبت ميان حاميان کي‌روش و محمد مايلي‌کهن بوده که طرفين نظراتشان را عنوان مي‌کردند. اما مثل اين که حمايت ها در آن گروه از دايره ادب خارج شده و هر دو طرف يکديگر را متهم به بعضي مسائل مي‌کنند‍؟‌ که گفتنش در اين مقوله نمي‌گنجد. در اين بحث و جدل يک مربي (ن-ف) که حامي  مايلي‌کهن با (م-ا) که از اهالي مطبوعات بود در جدل هايشان در تلگرام همديگر را تهديد به درگيري در ديدار حضوري مي‌کنند که اين اتفاق در نمايشگاه  مطبوعات رخ داد و طرفين در حالي که  به طور ناگهاني يکديگر را  ديدند که فکر  نمي‌کردند در قرار و مدار‌هايشان براي عرض اندام در نمايشگاه  به يکديگر برسند. هر دو با ديدن يکديگر و بدون مقدمه بحث ها را ادامه دادند و تهديدهاي تلگرامي را در حضور بازديد کنندگان علني کردند. کار به جاي باريک کشيده  و  طرفين از کوره در رفته بودند و جملاتي از اين دست به گوش مي‌رسيد که زندگيتو نابود مي‌کنم. تو برو به کارت به کارت هات برس و .. مربي حامي مايلي‌کهن که از چهره معروف تري نسبت به آن حامي کي‌روش در ميان مردم  برخوردار  بود در حالي که مي‌خواست کتش را براي ادامه درگيري از تن در آورد توسط مردم به بيرون  از سالن هدايت شد تا کار به حراست نمايشگاه نرسد . اما همين چند مشت و لگدي که رد  و بدل شد. نکته سياهي براي فوتبال ما بود که درگيري هاي مايلي‌کهن با کي‌روش اين چنين دامن گير اهالي فوتبال شده است. البته اميدواريم با اين اتفاق تلخ مايلي‌کهن از حاميانش بخواهد از اين قبيل کارها صرف نظر کنند تا حاشيه اي جديد يقه فوتبال ملي ما را نگيرد.

 

روزنامه نود

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: