کد خبر: ۶۹۲۲۳۴
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۹
تعداد بازدید: ۲۶۷
مشکل ساموئل مثل توزی حل می شود؟
استقلال در خطر کسر شش امتیاز قرار دارد و ممکن است دوباره فدارسیون مطالبات بازیکن خارجی سابق این تیم را بدهد که این امر صدای رقیب را در آورده است.
به گزارش خبرداغ،زمانی که رودریگو توزی از استقلال شکایت کرد و کار نزدیک بود به کسر امتیاز بکشد بهرام افشارزاده مدیرعامل وقت آبی ها از علی کفاشیان خواست از محل درآمدهای استقلال در سازمان لیگ مطالبات توزی پرداخت شود.

 

در نهایت هم با دستور کفاشیان و مساعدت فدراسیون پول توزی پرداخت شد و آبی ها از کسر امتیاز نجات یافتند. حالا نوبت به جی لوید ساموئل رسیده که شکایتش جدی شود و بحث کسر شش امتیاز از استقلال مطرح شود.

 

حالا پرسپولیسی ها که این سوژه ها برای کری خوانی را از دست نمی دهند از حالا موضع گیری کرده اند که مبادا دوباره فدراسیون به داد آبی ها برسد و برای توجیه نیز ماجرای کسر شش امتیاز از پرسپولیس در دوره مدیریت حبیب کاشانی را یادآور شده اند.

نامه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: