کد خبر: ۶۹۲۲۰۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰
تعداد بازدید: ۲۱۳
وزیر فرهنگ احمدی‌نژاد
عضو هیئت موسس جبهه یکتا گفت: اعضای این جبهه با در نظر داشتن تجاربی که در دوره‌های مختلف ریاست جمهوری به دست آورده‌اند درپی آن هستند که با بررسی گزینه‌های مختلف جبهه یکتا و دیگر شخصیت‌های ارزشی و ولایتمدار که در مظان کاندیداتوری هستند، به جمع‌بندی واحد برسند.
به گزارش خبرداغ ،سید محمد حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار  ایلنا، با اشاره به برنامه‌های جبهه یکتا گفت: در حال حاضر فعالیت‌های جبهه یکتا بر محور انتخابات سال ۹۶ ساماندهی و اولویت‌بندی شده است و جلسات منظم هیات موسس و نیز کمیته‌ها برای تدوین برنامه‌های پیشنهادی دولت دوازدهم تشکیل می‌شود.

عضو هیئت موسس جبهه یکتا افزود: در جلسات جبهه یکتا شاخص‌های لازم به ویژه معیارهایی که در قانون اساسی آمده از جمله رجل سیاسی و مذهبی و مدیر و مدبر بودن و همچنین ملاک‌هایی که از سوی امام راحل و رهبر انقلاب ارائه شده است برای گزینه‌های این جبهه مدنظر قرار می‌گیرد.

او با بیان اینکه اعضای جبهه یکتا به دلیل سابقه چندین ساله در کار اجرایی و مدیریتی به چالش‌ها وتهدیدها و همچنین ظرفیت‌ها و فرصت‌ها واقف هستند، افزود: این اشخاص با در نظر داشتن تجاربی که در دوره‌های مختلف ریاست جمهوری به دست آورده‌اند، درپی آن هستند که با بررسی گزینه‌های مختلف جبهه یکتا و دیگر شخصیت‌های ارزشی و ولایتمدار که در مظان کاندیداتوری هستند و یا گزینه‌های دیگر طیف‌ها و احزاب ولایی، با همفکری تشکل‌ها و عناصر ارزشی و انقلابی و اصولگرا به جمع‌بندی واحدی برسند تا بتوانند خواسته معقول مردم را که تغییر وضع موجود و تحول در شرایط کشور است، تحقق بخشند.

حسینی با بیان اینکه اعضای جبهه یکتا بر این اعتقادند که ادامه مدیریت فعلی، پاسخگوی نیازها و مطالبات به حق مردم نیست، گفت: بر این اساس بر خود فرض و لازم می‌دانند که در برهه حساس کنونی ایفای نقش کنند و نه تنها یک عنصر شایسته و حتی الامکان جامع‌الاطراف را معرفی کنند، بلکه با یک تیم همدل، متخصص، کارآمد و مجرب برای رهایی کشور از نابسامانی‌های موجود به رسالت تاریخی خود عمل کنند.

دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی بیان کرد: با اطلاعی که از دیگر جمع‌ها و عناصر متدین و ولایی داریم، فکر می‌کنیم با طرح چند چهره انقلابی و ارزیابی میزان اقبال مردم، بهتر می‌توان به گزینه نهایی دست یافت و از تفرقه‌ای که در سال ۹۲ رخ داد، پیشگیری کرد.

وزیرپیشین فرهنگ و ارشاداسلامی با  بیان اینکه مسلماً وفاق و همگرایی نیروهای مومن و اصولگرا در این مقطع ضروری و نتیجه بخش است، گفت:  برای دستیابی به نتیجه کاملاً امیدوار هستیم و معتقدیم دولت یازدهم در عمل به وعده‌ها و برنامه‌ها توفیقی نداشته و تنها دستاوردش برجام است که آن هم با تحولات جهانی و به خصوص انتخاب ترامپ در معرض تزلزل و بی‌ثباتی است و با فرض ادامه وضع فعلی هم عایدی چندانی برای کشور نخواهد داشت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: