کد خبر: ۶۹۲۰۹۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱
تعداد بازدید: ۲۹۸
مهاجم تیم ملی فوتبال گفت: با برگزاری بازی‌های دوستانه‌ای که داشتیم با هم بیشتر هماهنگ شدیم و با تلاش همه بچه‌ها به امید خدا بتوانیم یک نتیجه خوب کسب کنیم و امتیاز بگیریم.
به 3 امتیاز دیدار با سوریه فکر می‌کنیم/ شرایط زمین و آب و هوا بر علیه تیم ایران استبه  گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز ، کریم انصاری فرد در حاشیه تمرین تیم ملی در خصوص وضعیت آب و هوایی اظهار داشت: خدا را شکر چند روز زودتر به مالزی سفر کردیم و توانستیم خودمان را با شرایط وفق دهیم. می‌بینید که بارندگی هم شدید است. دقایقی باران می‌آید و بعد قطع می‌شود و اصلا روند مشخصی ندارد. شرایط زمینی هم جالب نیست اما با همه این شرایط آمده‌ایم که صددرصد نتیجه بگیریم و ۳ امتیاز را کسب کنیم. با برگزاری بازی‌های دوستانه‌ای هم که داشتیم با هم بیشتر هماهنگ شده‌ایم. با تلاش همه بچه‌ها به امید خدا بتوانیم یک نتیجه خوب کسب کنیم و امتیاز بگیریم.

 

وی در ارتباط با اینکه ایران همیشه مقابل سوریه به تساوی دست یافته و شرایط را در گروه چطور می‌بیند گفت: هر زمان شرایط خاص خودش را دارد. ما نشان دادیم تیم خوب و جنگنده‌ای داریم و آمده‌ایم که امتیاز لازم را مقابل سوریه بگیریم و امیدوارم که برنده باشیم .به اتفاق سال‌های اخیر نگاه نمی‌کنیم و جز ۳ امتیاز به چیز دیگری فکر نمی‌کنیم. البته آب وهوا و شرایط زمین علیه ماست اما حریف در زمین برای ما مهم است. 

 

انصاری فرد در مورد اینکه در نبود سردار آزمون نگاه‌ها به او خواهد بود گفت: شرایطی که تیم ملی دارد نشان می‌دهد وابسته به هیچ بازیکنی نیست و همه  آماده هستند و امیدوارم برنده باشیم و ۳ امتیاز را کسب کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: