کد خبر: ۶۹۲۰۲۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰
تعداد بازدید: ۱۹۹
مطهری در صحن:
نایب رییس مجلس شورای اسلامی از خارج شدن سوال از علی طیب‌نیا از دستور کار امروز مجلس به دلیل ماموریت نماینده سوال کننده خبر داد.
به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، علی مطهری در جریان نشست علنی امروز مجلس که به ایراد نطق‌های میان دستور اختصاص داشت، گفت: از وزیر اقتصاد تشکر می‌کنم که در وقت مقرر در مجلس حضور یافتند اما به دلیل ماموریت نماینده سوال‌کننده موفق به انجام برنامه سوال نیستیم، از ایشان صمیمانه سپاسگزارم.

کاظم دلخوش اباتری در توضیح علت خروج سوال از وزیر اقتصاد از دستور کار با حضور در جمع خبرنگاران گفت:‌ سوال از وزیر دو بار به کمیسیون آمد اما وزیر اقتصاد به دلایلی همچون ماموریت‌های کاری موفق به شرکت در جلسه کمیسیون نشد و امروز نیز این سوال بدون طرح در کمیسیون به صحن علنی آمد که این بار آقای لاهوتی نماینده سوال‌کننده در ماموریت کاری بود و به همین دلیل سوال از دستورکار صحن خارج شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: