کد خبر: ۶۹۲۰۱۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۶
تعداد بازدید: ۲۳۳
ذوالفقارنسب؛
یک کارشناس فوتبال گفت: «اگر چه فوتبال سوریه لیگ و باشگاهی ندارد اما دست کم گرفتن این حریف خیلی خطرناک است.»
به گزارش خبرداغ،بیژن ذوالفقارنسب در مورد بازی ایران و سوریه در روز سه‌شنبه اظهار داشت: «این آخرین بازی مرحله دور رفت مقدماتی جام جهانی است. سوریه اگر چه کشورش اوضاع نابسامانی دارد و باشگاه و لیگ فوتبالی هم ندارد اما تیم‌های ورزشی این کشور در خارج از سوریه اردو زدند و تمرین می‌کنند و در برخی مواقع هم نتایج خوبی گرفته‌اند. تیم فوتبال سوریه هم بسیار سخت‌کوش است و به هیچ‌وجه نباید این حریف را دست کم گرفت.»

 

وی افزود: «شنیده‌ام در ساعتی که قرار است با سوریه بازی کنیم هر روز در مالزی بارندگی می‌شود خوشبختانه تیم ما در مالزی مستقر شده و با شرایط آب و هوایی آن کشور تطابق پیدا کرده است. اگر همان انگیزه و جدیتی که در بازی با ازبکستان و کره جنوبی داشتیم مقابل سوریه هم همانگونه باشیم مشکلی نخواهیم داشت.»

 

این کارشناس فوتبال تصریح کرد: «مشکل جایی است که سوریه را دست کم بگیریم و خود را از پیش برنده بدانیم. این مسئله خیلی خطرناک است. دست کم گرفتن حریف می‌تواند برای ما مشکل‌ساز شود ولی اگر مثل بازی با کره جنوبی باشیم پیروزی خواهیم شد.»

 

ذوالفقارنسب در مورد محرومیت و غیبت چند بازیکن از جمله علیرضا بیرانوند گفت: «تیم ملی ایران به یکی دو بازیکن وابسته نیست. بیرانوند اگرچه بازیکن تأثیرگذاری است و یا سردار آزمون هم نقش خوبی در تیم ملی دارد اما بازیکنان جایگزین هم امتحان خود را پس داده‌اند و می‌توانند در این بازی بدرخشند.»

 

وی در مورد دعوت نشدن تیموریان و خسرو حیدری به تیم ملی گفت: «در جام جهانی گذشته تیم ملی ایران در جمع 32 تیم از نظر سنی در رده سی و یکم بود و تیم مسنی بودیم. تیم ملی باید جوان شود و نیاز به خون تازه دارد. بازیکنان قدیمی اگرچه توانایی‌های زیادی دارند اما باید به مرور بازیکنان جوان را جایگزین آنها کرد.»

فارس
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: