کد خبر: ۶۹۱۹۸۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۸
تعداد بازدید: ۲۳۵
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال اعلام کرد: «هیچ بند مشروطی در هیچ کدام از قرارداهای بازیکنان و کادرفنی لحاظ نشده است و فقط آپشن های معقول و انگیزشی گنجانده شده است.»
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،سید پندارتوفیقی که مذاکرات نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال بر عهده اوست، در صفحه اجتماعی خود توضیحاتی را درباره قراردادهای بازیکنان استقلال در ابتدای فصل منتشر کرده که در ادامه می خوانید:

 

«مایل نبوده و نیستم به مسایل و گفتگوهای بی حاصل رسانه ای که برخی به هر دلیل و هر نیتی مطرح می کنند وارد شوم. ولی هوادار حق دارد سره از ناسره برایش شفاف شود.

 

مدت هاست دوستان مدام در خصوص فصل نقل و انتقالات آغازین فصل جاری اظهار نظر می کنند و رسانه ها هم بنا به رسالت خودشان تحلیل های گوناگون عرضه می نمایند. اینجانب فقط بدیهیات فعالیت های صورت گرفته را جهت تنویر افکار عمومی و هواداران فهیم یادآوری می کنم.

 

در ابتدای فصل مورد نظر با دریافت لیست نفرات مدنظر سرمربی محترم و برگزاری جلسات مکرر با ایشان و همچنین مدیرفنی وقت زنده یاد منصورخان پورحیدری، نحوه رویکرد به جذب بازیکنان و لیست ورودی و خروجی ساعت ها بحث و حلاجی گردید.

 

لیست مدنظر سرمربی وقت به صورت رسمی دریافت و مذاکرات در فضای رقابتی سنتی و حرفه ای بین رقبا آغاز گردید. به جز دو مورد که یکی جذب تیم رقیب و دیگری که ماندن در تیم شهرستانی را انتخاب کردند، تقریبا تمام خواسته های سرمربی محترم اجابت گردید. و این امر بدیهی ترین اقدام باشگاه در جهت پشتیبانی و تامین خواست های سرمربی می باشد.

 

به جرأت سالم ترین و شفاف ترین قراردادهای سالیان اخیر باشگاه استقلال به گواه مطلعین امر منعقد گردید و در تعیین قیمت عقد قراردادها، فضای رقابتی و حرفه ای گری در حد و اندازه بضاعت فعلی فوتبال ایران لحاظ گردید.

 

بارها تاکید شده و باز هم تصریح می کنیم که هیچ بند مشروطی در هیچ کدام از قرارداهای بازیکنان و کادرفنی لحاظ نشده است و فقط آپشن های معقول و انگیزشی به نحوی در قراردادها گنجانده شده که در صورت تحقق آنها، قهرمانی در لیگ و جام حذفی و موفقیت در مراحل گروهی جام باشگاه های آسیا قرین یکدیگر خواهند بود و صد البته آپشن های انگیزشی با این هدف مورد نظر همه عقلا و هواداران فهیم می باشد.

 

متأسفانه استفاده نابجا از فضای رسانه ای و مجازی در انجام این مهم در فصول نقل و انتقالات و تاکید بر اسامی و نام ها بدون در نظر داشتن مهره های ارزشمند فعلی در تیم فوتبال استقلال، می تواند باعث بروز مشکلات متعدد شود.

 

در همین راستا صبر و حوصله و آرامش در فضای تامین خواسته های کادرفنی و دلسوزان واقعی باشگاه مردمی بزرگ استقلال می تواند راهگشای موفقیت های آتی باشد.

 

به امید موفقیت و سلامتی خانواده بزرگ استقلال»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: