کد خبر: ۶۹۱۹۱۰
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۸
تعداد بازدید: ۴۱۶
عکس جدید الناز شاکردوست در طبیعت پائیزی که این بازیگر 32 ساله منتشر کرده است.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز ، الناز شاکردوست بازیگر کشورمان با انتشار عکسی صفحه شخصی اش را بروز کرد. این بازیگر 32 ساله عکسی از خودش در طبیعت زیبای پائیزی را منتشر کرده است.

 

الناز شاکردوست ، بازیگر و طراح صحنه و لباس سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی ، متولد هفتم تیر ماه شصت و سه (۱۳۶۳/۴/۷) در محله پاسداران تهران می باشد. وی فرزند دوم خانواده است که یک برادر بزرگتر و یک خواهر کوچکتر از خودش دارد؛ پدرش تاجر ابزارآلات صنعتی و مادرش خانه دار است. جالب است بدانید که گوهر خیر اندیش یکی از صمیمی ترین دوستان ایشان می باشد.

 

الناز فرزند دوم خانواده است که یک برادر بزرگتر و یک خواهر کوچکتر از خودش دارد. البته شباهت الناز و برادرش بسیار زیاد است. الناز شاکردوست  در بیست سالگی (۱۳۸۳) با بازی در فیلم گل یخ به کارگردانی کیومرث پوراحمد به سینما وارد شد. الناز شاکردوست در فیلم‌هایی مانند مجردها، عروس فراری، قتل آنلاین، چه کسی امیر را کشت، چند می‌گیری گریه کنی، بی‌وفا، قاعده بازی، خدا نزدیک است، باد در علفزار می‌پیچد، کیش و مات و رسوایی بازی کرده‌است.

 

تفاوت بازی او در دو فیلم « گل یخ » و « مجردها » نشان از توانایی های او دارد. الناز شاکردوست در « بی وفا » اولین ساخته منتقد قدیمی سینما – اصغر نعیمی – بهترین بازی کارنامه سینمایی اش را به نمایش گذاشت. به گفته کیومرث پوراحمد وقتی دنبال یک بازیگر حدودا 20 ساله میگشته که الناز رو دیده و از بازی وی که در ان موقع در تئاتر بازی می کرده خوشش امده و او را در فیلم گل یخ به عنوان بازیگر نقش اول بازی داده است.

 

الناز شاکردوست با ژستی خاص متفاوت + عکس


بازی های مختلف و نقش های مختلف که از الناز شاکردوست دیدیم او را یک بازیگر باهوش و با استعداد معرفی کرده است. بازی های متفاوت نظیر یک دختر پولدار در عروس فراری … یک دختر شل و ول در مجردها(واقعا فوق العاده بود)..یک دختر نسل سومی در چه کسی امیر را کشت (بازی او در این فیلم عالی بود..بسیار بهتر از نیکی کریمی . مهناز افشار و…)

 

همچنین وی به بازی فوتبال علاقه فراوانی دارد و از طرفداران پرسپولیس است. الناز شاکردوست سال گذشته برای ادامه تحصیل به لندن انگلیس مهاجرت کرد.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: