کد خبر: ۶۹۱۸۸۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۳
تعداد بازدید: ۳۶۶
مدیر برنامه‌های سه بازیکن لژیونر فوتبال ایران آخرین وضعیت آنها در فوتبال اروپا و قطر را توضیح داد.
به گزارش خبرداغ،محمودرضا فاضلی درخصوص آخرین وضعیت اشکان دژاگه در کشور قطر گفت: دژاگه با العربی قرارداد دارد و بحث رفتن او به پرسپولیس یا تیم‌های دیگر مطرح نیست. این بازیکن مشکلی حقوقی با باشگاه العربی دارد که در حال رفع و رجوع کردن آن هستیم.

 

فاضلی در خصوص کریم انصاری‌فر و پیشنهادهایی که به این بازیکن شده است، گفت: انصاری‌فر عملکرد خوبی در یونان داشته و پیشنهادات خوبی هم به دست ما رسیده، اما واقعیت قضیه این است که این بازیکن با باشگاه پانیونیوس قرارداد دارد و در این تیم ماندنی است.

 

وی همچنین در خصوص قوچان‌نژاد و اینکه آیا این بازیکن به تیم دیگری خواهد رفت، گفت: خوشبختانه تمام بازیکنان ایرانی در فوتبال اروپا گل کرده‌اند و نظر باشگاه‌های مختلف را به خود معطوف کرده‌اند، ولی باید به سن و سال بازیکنان هم توجه کرد. این بازیکن پیشنهاد دارد اما بعید می‌دانم بخواهد از هیرنوین جدا شود.

 

فارس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: