کد خبر: ۶۹۱۸۱۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۰
تعداد بازدید: ۲۴۶
سفیر ایران در کویت:
سفیر ایران در کویت بر دیدگاه همگرایانه کشورمان در همکاری‌های منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای تاکید کرد.
به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، علیرضا عنایتی در مراسم ضیافت ناهاری که به افتخار سفرای آسیایی از سوی سفارت جمهوری اسلامی ایران در کویت برگزار شد، گفت: گفت‌وگو با رویکرد برد - برد در مسایل سیاسی منطقه تنها راه پایان بخشیدن به بحران‌های منطقه‌ای است.

او افزود: با همین دیدگاه، برجام توانست محقق شود و راه را برای همکاری‌های اقتصادی - تجاری و پولی- مالی هموار کند.

سفیر ایران در کویت تاکید کرد: در دوره پسابرجام حجم همکاری‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف افزایش خواهد یافت.

سفیر کشورمان در کویت با اشاره به خطر افراطی‌گری و تروریسم برای منطقه و جهان اظهار داشت: تروریسم یک پدیده جهانی است و مقابله با آن عزم جدی جهانی را می‌خواهد.

این مراسم با حضور بیست و هفت سفیر آسیایی از جمله  پاکسنان، هند،  ژاپن، چین، کره جنوبی و سفرای کشورهای همسایه و  همچنین سفیر روسیه در کویت به عنوان  میهمان افتخاری برگزار شد .

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: