کد خبر: ۶۹۱۸۱۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۳
تعداد بازدید: ۲۹۱
کیانی؛
کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: «امسال هر طور که شده باید یک جام به هواداران هدیه بدهیم.»
به گزارش خبرداغ،مهدی کیانی درباره شرایط تراکتورسازی اظهار داشت: «ما اردویی را در جزیره کیش برگزار کردیم و تمرینات خوبی را انجام می‌دهیم. خیلی وقت بود به چنین اردوی خوبی نرفته بودیم و خودمان را برای ادامه لیگ و جام حذفی آماده می کنیم.»

 

وی درباره بازی با برق نوین شیراز در جام حذفی و مسیر ساده تراکتورسازی در این مرحله گفت: «ما هیچ حریف آسانی نداریم و دیدید که تا الان چند تیم لیگ برتری حذف شده اند. هر بازی سختی خودش را دارد و اتفاقا انگیزه تیم شیرازی کار ما را سخت می کند. ما امسال هر طور که شده باید یک جام به هواداران تراکتورسازی هدیه بدهیم و مطمئن باشید در جام حذفی هم با تمام قدرت مقابل برق شیراز بازی خواهیم کرد.»

 

هافبک تراکتور درباره وضعیت تیم در لیگ برتر و حضور این تیم در رده دوم جدول گفت: «الان کسی به جدول نگاه نمی کند و آخرین هفته مهم است که کدام تیم صدرنشین است. ما هم قهرمانی لیگ را می خواهیم و هم جام حذفی اما می‌دانیم که کار سختی داریم چون خیلی از تیم ها برای ما رقیبانی جدی هستند.»

 

کیانی درباره وضعیت سروش رفیعی و بحث ماندن یا جدایی او از تراکتورسازی گفت: «سروش یکی از بهترین بازیکنان ایران است. او باید خودش تصمیم بگیرد ولی امیدوارم در تراکتورسازی بماند. ماندن سروش در تراکتورسازی هم به نفع خودش است هم به نفع تیم و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.»

کاپ

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: