کد خبر: ۶۹۱۷۵۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۶
تعداد بازدید: ۳۱۰
جامعی:
عضو اراده ملت گفت: فعالیت انتخاباتی اصلاح‌طلبان باید در قالب شورای هماهنگی جبهه اصلاحات باشد.
برداشت از صندوق فرهنگیان بوی اختلاس می دهدبه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس، محمد هادی جماعی عضو حزب اراده ملت در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها از غرفه باشگاه خبری توانا (فارس) بازدید کرد.

وی در رابطه با فعالیت اصلاح طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری 96 گفت: به نظرم فعالیت انتخاباتی اصلاح طلبان باید در قالب شورای هماهنگی جبهه اصلاحات صورت گیرد.

عضو اراده ملت در رابطه بگردهمایی اصلاح طلبان در آذرماه گفت: از جزئیات این گردهمایی هنوز اطلاعاتی به دست ما نرسیده است.

جامعی تصریح کرد: قبل از انتخابات مجلس اختلاف بین اصلاح طلبان شروع شد، از همان زمان شورای هماهنگی با خیلی از سیاست‌های آنها موافق نبود اما برای جلوگیری از ایجاد اختلاف تمکین کرد و در حال حاضر بعد از یک سال دوباره این اختلاف پیش آمد. اما معتقدم در نهایت اصلاح طلبان به وحدت خواهند رسید.

وی ادامه داد: باید دید شورای سیاست‌گذاری دوباره همان برنامه ریزی‌هایی که در مجلس 94 اتخاذ کرد انجام می‌دهد؟! و از دوجانبه گرایی که صورت گرفت و تفرقه ایجاد شد یا اینکه سیاست دیگری مد نظرشان است.

عضو اراده ملت در رابطه با برخورد دوگانه دولت در مقابل مطبوعات اظهارکرد: باید دید که شکایتی که از طرف دولت از مطبوعات صورت گرفته چه مطبوعاتی بوده و دلیلش چه بوده است اما مطمئناً درمورد برخورد دوگانه دولت این موضوع صحت دارد. زیرا هرکسی در بیان نظر و ایده خود آزاد است.

جامعی در رابطه با برداشت 8 هزار میلیارد از صندوق ذخیره فرهنگیان تصریح کرد: اگر براساس فرمول‌هایی که در دولت وجود دارد مانند حقوق‌های نجومی، اختلاس نیست چون در سیستم پرداخت‌های دولتی یک سری سیستم‌ها حاکم است که نمی‌شود این برداشت‌ها را اختلاس به حساب آورد اما اگر تفکری برای بالا کشیدن بیت‌المال وجود داشته باشد قطعاً اختلاس نیست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: