کد خبر: ۶۹۱۶۷۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۲
تعداد بازدید: ۳۱۶
فرمانده انتظامی استان از دستگیری فردی که با دادن وعده تهیه ویزا و اعزام به خارج از کشور، مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون ریال از شهروندان کلاه‌برداری کرده بود در قزوین خبر داد.
کلاه‌برداری با دادن وعده تهیه ویزا و اعزام به خارج از کشور در قزوینبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، سردار «مهدی محمودی» اظهار کرد: در پی مراجعه چند نفر از شهروندان به پلیس آگاهی و اظهار شکایت مبنی بر این‌که فردی با وعده تهیه ویزا و اعزام به خارج از کشور، با دریافت مبالغی متواری شده است، پیگیری موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تخصصی و استفاده از منابع مردمی توسط کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد فرد کلاه‌بردار به‌علت اتهام اخلاقی در زندان بسر می‌برد که با هماهنگی مقام قضائی متهم جهت بازجوئی در اختیار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان افزود: متهم پس از مواجه‌شدن با اسناد، مدارک و ادله پلیسی به‌ناچار لب به اعتراف گشود و به جرم ارتکابی اعتراف کرد.

محمودی تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی و با صدور قرار مناسب روانه زندان شد.

وی از شهروندان خواست: افرادی که با این روش مورد کلاه‌برداری قرارگرفته‌اند جهت شناسایی متهم به پلیس آگاهی استان مراجعه کنند.

فرمانده انتظامی استان یادآور شد: شهروندان در صورت مواجه‌شدن با این‌گونه افراد کلاه‌بردار و قانون‌گریز، ضمن حفظ خونسردی، مراتب را سریعاً با شماره تلفن‌های 110 به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: