کد خبر: ۶۹۱۶۴۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۵
تعداد بازدید: ۴۳۲
مهاجم تیم ملی هلند در دیدار شب گذشته برای دقایقی حافظه‌اش را از دست داد.
به گزارش خبرداغ ،وینسنت یانسن، مهاجم جوان تیم ملی هلند که در تساوی یک بر یک شب گذشته این تیم برابر بلژیک در دیداری دوستانه، از ناحیه سر دچار مصدومیت شد و در دقیقه 27 به ناچار جای خود را به بَس دوست داد، شاید بازی نارنجی پوشان برابر لوکزامبورگ در مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه را از دست بدهد. این بازیکن به دلیل برخورد شدید با سیمون مینیوله، دروازه‌بان بلژیک 20 دقیقه از حافظه‌اش را از دست داده است.

 

اتفاقی ناگوار/ با مشت گلر، مهاجم هلند حافظه‌اش را از دست داد +عکس

 

دنی بلیند، سرمربی هلند پس از این بازی در خصوص وضعیت مهاجم تاتنهامی خود گفت: «یانسن شرایط خیلی دشوار و پیچیده‌ای دارد. پزشک تیم به من گفت که ضربه‌ای به سر وینسنت خورده، به طوری که او 20 دقیقه از حافظه‌اش را از دست داده و نمی‌داند که اصلاً چه اتفاقی در این بازی افتاده است. باید مراقب یانسن باشیم و در این خصوص با او صحبت کنیم.»

 

خبر ورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: