کد خبر: ۶۹۱۶۴۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۸
تعداد بازدید: ۴۲۳
سرمربی تیم اکسین البرز گفت: نقطه تاریک بازی خونه به خونه،فحاشی و سنگ پرانی و پرتاب اشیا به زمین بود.
در روز سالگرد فوت مادرم هواداران به من فحش ناموس دادندبه گزارش خبرداغ  ، فیروز کریمی درباره دیدار تیمش مقابل خونه به خونه اظهار داشت:بازی خیلی خوبی برگزار شد. جز این انتظاری هم از دو تیم خوب لیگ یک نمی رفت. هر دو تیم یک فوتبال زیبا و تماشاگرپسند ارائه کردند و تمام حاضران در ورزشگاه از لحظه به لحظه یک جدال مهیج لذت بردند. من شخصا از یک بابت بیشتر خوشحالم و آن ارتقای سطح کیفی لیگ آزادگان ماست. زمانی بازی ها کیفیت چندانی در لیگ یک نداشت اما الان اغلب تیم ها با مهره های قوی، فوتبال خوبی بازی می کنند و سطح رقابت ها نزدیک تر شده و همه این ها خوشحال کننده است. 

 

وی درباره اینکه آیا از عملکرد تیمش در این بازی رضایت دارد یا نه گفت:از برد و سه امتیاز خوشحالم ولی نتیجه نه. ما می توانستیم خیلی بیشتر از دو گل بزنیم ولی متاسفانه بچه ها زود اشباع شدند و به همان دو گل بسنده کردند.به هر حال خونه به خونه یکی از جدی ترین مدعیان صعود است و تا همین دو، سه هفته پیش صدرنشین هم بود. بردن این رقیب قابل احترام در خانه خودش کار بزرگی است و همی مساله شاید بچه ها را قانع کرد وگرنه می توانستیم 5،6 گل زنیم.

 

سرمربی اکسین درباره حواشی رخ داده در پایان بازی اظهار داشت:همه می دانند من دو دقیقه به آخر بازی مانده به رختکن می روم. داور 8 دقیقه وقت تلف شده گرفت و من دقیقه ششم رفتم. واقعا نمی دانم و نمی توانم به این سوال جواب بدهم. چون نبودم.

 

وی درباره اینکه آیا به داوری بازی اعتراضی دارد گفت:ابدا. انصافا وسط آن همه شور و هیجان و در آن جو تماشاگر، کار داوری خیلی سخت است و از نظر من داور به بهترین شکل قانون را اعمال کرد. به سهم خودم از قضاوت راضی هستم و در این 45 سال کار فوتبالی کمتر قضاوتی به این خوبی دیده بودم.

 

سرمربی اکسین درباره حواشی پایان بازی بیان داشت: نقطه تاریک بازی خونه به خونه،فحاشی و سنگ پرانی و پرتاب اشیا به زمین بود. حالا اگر پرتاب بطری و میوه را به شرایط عصی تماشاگر ربط بدهیم اما فحش به ناموس واقعا پذیرفتنی نیست. در روز سالگرد فوت مادرم به حریم او اهانت شد و من واقعا دلم شکست. جدا گلایه دارم.

 

کریمی افزود:فیروز کریمی امروز که به فوتبال نیامده، من 30 سال است تیم به مازندران می برم و بهترین استقبال و مهمان نوازی را در قائمشهر و از هواداران نساجی و مردم مازندران دیده ام. واقعا باور نمی کردم که در مازندران فحش بشنوم. مردمی که به شور و شعف و مردانگی و مهمان نوازی مشهورند.

 

کاپ

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: