کد خبر: ۶۹۱۵۶۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۵
تعداد بازدید: ۴۰۱
کلوپ به بازی سردار علاقمند است؛
رسانه های اروپا مدعی شدند که تیم فوتبال لیورپول در پنجره نقل و انتقالات زمستانی در اندیشه جذب مهاجم ایرانی روستوف روسیه است.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،طی سال های گذشته همیشه حرف های زیادی درباره انتقال سردار آزمون به تیم های مطرح اروپایی زده شده است. بزرگان اروپا مثل بارسلونا، آرسنال و میلان باشگاه هایی بوده اند که بحث انتقال سردار به آن ها بارها مطرح شده است. انتقال هایی که به هیچ عنوان نهایی و عملی نشدند.

 

اما به نظر این دفعه داستان کمی متفاوت است. پس از اینکه روز گذشته روزنامه گاردین خبری مبنی بر علاقه لیورپول به جذب سردار آزمون منتشر کرد، این خبر بازتاب های گسترده ای در شبکه های اجتماعی و رسانه های اروپا داشت.

 

یکی از شبکه های تلویزیونی ورزشی روسیه شب گذشته در خبرهایش پیشنهاد لیورپول به آزمون را تایید کرد تا پیوستن سردار ایرانی به صف شاگردان کلوپ در زمستان پیش رو محتمل به نظر برسد.

 

سایت ESPN هم در گزارشی مدعی شد که تیم فوتبال لیورپول در پنجره نقل و انتقالات زمستانی در اندیشه جذب سردار آزمون مهاجم ایرانی روستوف روسیه خواهد بود.

 

بر اساس نوشته این سایت، یورگن کلوپ، دنی اینگس را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت و همچنین سیدو مانه به دلیل حضور در پیکارهای جام ملت‌های آفریقا برای آنفیلدی‌ها در دسترس نخواهد بود، به همین دلیل سرمربی آلمانی به دنبال جایگزین مناسب برای این مهاجمان است.

 

ESPN در ادامه می نویسد که مهاجم ایرانی 21 ساله روستوف می‌تواند گزینه مناسبی برای آنفیلدی‌ها باشد. آزمون هم مشتاق است تا در لیگ برتر حاضر شود و برای تیم آنفیلدی به میدان برود اما در حال حاضر هیچ پیشنهاد رسمی برای جذب این مهاجم ارائه نشده است.

 

یک سایت ایرلندی هم در گزارشی مفصل به مسأله پیشنهاد لیورپول به مهاجم ایرانی روستوف پرداخته است که آن را در ادامه می خوانید:

 

«لیورپول به سردار آزمون علاقه پیدا کرده است. کسی که در لیگ برتر روسیه بازی می کند و یورگن کلوپ می خواهد او را در ژانویه به خدمت بگیرد.

 

اول از همه، لقب "مسی ایران" توجه لیورپول را به خود جلب کرد. قرمز ها اولین بار سه سال پیش زمانی که آزمون در روبین کازان بازی می کرد او را پیدا کردند و فرم او از آن موقع باعث شده تا باشگاه مرسی ساید او را هفته به هفته زیر نظر داشته باشد.

 

آزمون 21 ساله توانسته در 22 بازی خود برای تیم ملی ایران 16 گل به ثمر برساند و هم در لیگ روسیه و هم تیم ملی عملکرد فوق العاده ای از خود بر جای گذاشته که مورد توجه تیم هایی نظیر آرسنال، اورتون، یوونتوس، زنیت سن پترزبورگ، اسپارتاک مسکو و بورسیا دورتموند قرار گرفته است.

 

لیورپول در حال حاضر به دنبال هدف هایی برای فصل نقل و انتقالات است و به نظر آزمون در میان این اهداف دیده می شود. البته انتقال در تابستان محتمل تر به نظر می رسد، زیرا کلوپ مشتاق است ابتدا یک وینگر به ترکیب خود اضافه کند.

 

کلوپ اخیرا گفته سه مهاجمی که اکنون در اختیار دارد تمامی نیاز های او را بر طرف می کنند، اما تاکید کرده که یک مهاجم دیگر نیز نیاز دارد زیرا سادیو مانه برای سه هفته لیگ برتر را برای برگزاری بازی های جام ملت های آفریقا ترک می کند.

 

سرمربی لیورپول درها را به روی بازیکنان جدید نبسته، اما باید در نظر داشت که روبرتو فیرمینو می تواند به نوعی وینگر تبدیل شده و در آن پست بازی کند.

 

کریستین پالیسیچ همچنان پس از شکست لیورپول در خرید او، یک هدف نقل و انتقالاتی باقی خواهد ماند، اما با توجه به قرارداد او با دورتموند، بعید  به نظر می رسد که لیورپول بتواند او را در ژانویه به خدمت بگیرد.»

 

به گزارش جام نیوز، البته موضوع قرارداد آزمون با باشگاه رستوف هم قطعا حائز اهمیت است و سردار ایرانی برای حضور احتمالی در لیگ جزیره احتیاج به رضایت باشگاه روسی دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: