کد خبر: ۶۹۱۵۲۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۳
تعداد بازدید: ۴۱۰
پیشکسوت استقلال گفت: «کاری کرده‌اند که هواداران مجیدی علیه قلعه‌نویی شده‌اند، هواداران حجازی علیه مجیدی و برعکس.»
هواداران استقلال چهار دسته شده اند / با وارد شدن پول احترام ها شکسته شدهبه گزارش خبرداغ ، شاهرخ بیانی درباره درگذشت منصور پورحیدری اظهار داشت: «پورحیدری هم پدرم بود، هم رفیق. از سال 55 با هم دوست بودیم. منصورخان آدم خاصی بود و عمرش را وقف استقلال کرد.»


 

* پورحیدری به عشق استقلال از خواب بلند می‌شد

بیانی گفت: «پورحیدری به عشق استقلال از خواب بلند می‌شد. زمانی که سرمربی استقلال بود، شرایط سخت می‌گذشت، چرا که همه چیز دست خودش بود و از جیب باید پول خرج می‌کرد. خانواده‌اش می‌دانستند که پورحیدری چنین شخصیتی دارد و اگر استقلال کاری داشت، این تیم را به خانه‌اش ترجیح می‌داد.»

 

 

* مراسم پورحیدری جای سلفی گرفتن نبود

پیشکسوت تیم استقلال در رابطه با کسانی که در مراسم پورحیدری مشغول گرفتن عکس سلفی با چهر‌ه‌های محبوب خود بودند، تصریح کرد: «عکس سلفی گرفتن در همه جا مُد شده، در خیابان‌ها، رستوران و خیلی از جاهای دیگر، اما مراسم پورحیدری جایش نبود. برخی‌ها کنار پورحیدری عکس می‌گرفتند و کسی نبود از آنها سوال بپرسد که چرا وقتی سالم بود، عکس نگرفتید؟ چرا می‌گذاریم اتفاقی برای یک نفر بیفتد تا همدیگر را ببینیم؟ تا اتفاقی می‌افتد، می‌گوییم فلانی مربی خوب من یا همبازی خوبم بود. چرا با یک تلفن با مربی خودمان تماس نمی‌گیریم تا او را خوشحال کنیم؟ تا یک اتفاقی می‌افتد همه کنار هم هستیم. ملت ما مُرده پرست شده‌اند. بعد می‌گویند چرا مردم در مراسم پورحیدری عکس سلفی می‌گیرند. زمانی که منصورخان روی تخت بیمارستان بود، با وجود مشغله کاری هر روز بیمارستان بودم، اما به خاطر جراحی دیسک کمر نتوانستم در مراسم تشییع پیکرش شرکت کنم و دکتر اجازه سوار شدن هواپیما را نداده بود.»

 

 

* در مجلس ختم همدیگر را می‌بینیم

بیانی در مورد اینکه چرا پیشکسوتان استقلال با هم اختلاف دارند، تصریح کرد: «دور بودن پیشکسوتان از هم باعث ایجاد چنین جوی شده است. اگر ماهی یک بار به خاطر یک بزرگتر دور هم جمع شویم، ارتباطات بیشتر می‌شود. متأسفانه از هم دور شده‌ایم و منتظر هستیم در مجلس ختم همدیگر را ببینیم. کوچکتر و بزرگتری از بین رفته است. خدا شاهد است به یاد ندارم جلوتر از پورحیدری راه بروم یا زودتر از او وارد جایی شوم. متأسفانه با وارد شدن پول احترام‌ها شکسته شده و بازیکن به خودش اجازه می‌دهد به مربی توهین کرده یا خیلی کارهای دیگر را انجام دهد. نسل فعلی هم این چیزها را نمی‌داند.»

 

 

* هواداران استقلال چهار دسته شده‌اند

وی تصریح کرد: «نسل فعلی ما را نمی‌شناسد و اطلاعات کمی دارد. این مسئله به ساختار بد باشگاه بازمی‌گردد. اگر باشگاه استقلال مانند رئال مادرید، بارسلونا و دیگر باشگاه‌های بزرگ عمل کند، چنین نگاهی نمی‌شود. اگر باشگاه موزه‌ای از تصاویر و افتخارات بازیکنان قدیمی ایجاد کند، نسل فعلی قدیمی‌ها را خواهد شناخت. چه کسی می‌داند شاهرخ بیانی چند سال برای استقلال بازی کرد یا پورحیدری چه افتخاراتی داشت؟ جواد قراب، علی جباری و ... چه کسانی بودند؟ اینها بازیکنانی بودند که با "هیچی" برای استقلال بازی کردند. امروز جز حرمت شکنی چیزی نمی‌بینیم. هواداران استقلال چهار دسته شده‌اند؛ یکسری طرفدار فرهاد مجیدی هستند، عده‌ای طرفدار امیر قلعه‌نویی و دسته دیگر طرفداران مرحوم ناصرحجازی و علیرضا منصوریان. وقتی هوادار فقط اینها را تشویق کند، قدیمی‌ها ناراحت می‌شوند.»

 

 

* کسی جباری را نمی‌شناسد

پیشکسوت تیم استقلال افزود: «مجیدی، منصوریان و قلعه‌نویی برای استقلال کم زحمت نکشیده‌اند، اما ناراحتی قدیمی‌ها به این خاطر است که باشگاه کاری نکرده که جوانان آنها را بشناسند. نسل فعلی علی جباری را می‌شناسد؟ بازیکنان فعلی نباید سر باشگاه منت بگذارند. باشگاهی که سالی 27 میلیارد تومان هزینه می‌کند. قدیمی‌ها مجانی بازی می‌کردند. مرحوم حجازی، قلعه‌نویی، مجیدی و منصوریان قابل احترام بوده و زحمت کشیده‌اند، اما چرا باید در بازی‌های استقلال دو دستگی ایجاد شود و عده‌ای به امیر قلعه‌نویی توهین کنند؟ چرا این همه بی احترامی شده است؟ کاری کرده‌اند که هواداران مجیدی علیه قلعه‌نویی شده‌اند، هواداران حجازی علیه مجیدی و برعکس. تا زمانی که باشگاه کاری نکند، این حرمت‌شکنی‌ها ادامه خواهد داشت.»

 

 

* احدی دِق کرد

بیانی عنوان کرد: «باشگاه استقلال طلب ما را نمی‌دهد و حتما باید بیمارستان برویم تا طلب‌مان را بدهند. آقایان! تا زمانی که سالم هستید پول‌مان را بدهید. رضا احدی چرا دِق کرد؟ چون هیچ کسی حالش را نپرسید. بازیکن دو میلیارد دو میلیارد پول می‌گیرد، اما پول ناچیز ما را نمی‌دهند. برای این بازیکن 300،400 میلیون پول نیست، اما برای ما پول زیادی است.»

تسنیم

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: